Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Nielsen Admosphere

Do tendru ATO se hlásí jen Nielsen Admosphere

Do tendru ATO se hlásí jen Nielsen Admosphere

O pětileté peoplemetrové měření se uchází jen stávající provozovatel Nielsen Admosphere, další předběžní zájemci GfK a Kantar Media přihlášku do tendru nakonec nepodali.
  • 04. 10. 2016
Reklamní trh stoupl v lednu o pětinu

Reklamní trh stoupl v lednu o pětinu

Rok 2016 začala televize meziročním nárůstem o pětinu, rádio dokonce o třetinu, ukazuje monitoring ceníkových hodnot reklamy od Nielsen Admosphere.
  • 17. 02. 2016
Content marketing je pro Čechy hlavně časopis

Content marketing je pro Čechy hlavně časopis

Firemní magazín nebo noviny jsou pro české uživatele internetu nejznámější formou marketingu obsahem. Říkají to data z Českého národního panelu exkluzivně pro Médiář.
  • 09. 02. 2016