Audio online

„Audio na webu je pro nás téma roku. A budeme chtít přesnější data“

„Audio na webu je pro nás téma roku. A budeme chtít přesnější data“

"Stojíme o to, rozšířit se územně. A také přivést rádia do módu poslechu on demand, tedy na vyžádání, a prodávat reklamu k obsahu servírovanému i touto formou," říká Pierre Beneš, ředitel rádií Expres FM a Classic Praha, spadající pod českou internetovou jedničku Seznam.cz. "I proto, že spouštíme velký projekt s podcasty, bychom rádi měli podrobnější data podle jasné metodiky, online data ideálně denní," podotýká k měření poslechovosti. Aktuální interview s Médiářem patří k nemnoha rozhovorům, které Beneš za svou kariéru poskytl, proto začínáme zeširoka a navazujeme na jeho úvahy, jež dal před lety.
  • 07. 09. 2021
„Začínáme nabízet Seznam Audio. Zájem o podcasty skokově naroste“

„Začínáme nabízet Seznam Audio. Zájem o podcasty skokově naroste“

Vzrušenou debatu vzbudil nedávný podotek obchodního ředitele Seznamu Tomáše Búřila na síti LinkedIn - shrnoval, jak od podzimu vyskočil počet přehraných videí na homepage lídra českého internetu. "Podívejte, jak za půl roku od chvíle, kdy jsme do něj vstoupili, narostl trh s videem. Podobně to může být s audiem," očekává Búřil od nové služby. Tou Seznam.cz do feedu své domovské stránky po článcích a videu přidá podcasty, své i externí. Šéf obchodu Seznamu Tomáš Búřil teď v rozhovoru detailně představuje novinku, kterou už na Médiáři v předchozích interview avizovali jeho kolegové Matěj Hušek a Jakub Unger.
  • 29. 04. 2021