Audio online

Podcasty na vzestupu. Platformám v Česku dominuje YouTube, o úspěchu rozhoduje i kvalita výstupu

Podcasty na vzestupu. Platformám v Česku dominuje YouTube, o úspěchu rozhoduje i kvalita výstupu

Český podcastový trh čeká další růst. Jeho kapacita stále nabízí dostatek prostoru pro vznik nových pořadů a obliba tohoto mladého formátu se zvyšuje. Češi pro poslech podcastů nejvíce využívají YouTube. Více než 40 % českých uživatelů preferuje délku podcastu do 15 minut. Pro 90 % posluchačů je důležitá kvalitní zvuková stopa. Ukázal to aktuální průzkum pro společnost EP Events & Production, která se výrobou a vydáváním podcastů zabývá.
  • 27. 02. 2023
Dávid Tvrdoň: „Digitální strategie deníku Sme má tři pilíře: podcasty, newslettery, mobilní aplikace“

Dávid Tvrdoň: „Digitální strategie deníku Sme má tři pilíře: podcasty, newslettery, mobilní aplikace“

"Aplikace nabízí větší pohodlí pro konzumaci textu, u newsletterů čtenáři oceňují, že kvůli obsahu nemusí nikam chodit, v případě podcastů nám často někdo píše, že má předplatné, aby podpořil oblíbený podcast," popisuje Dávid Tvrdoň, digitální stratég Sme, jednoho z nejčtenějších slovenských deníků. Tvrdoň, který zároveň píše o médiích pro evropský portál The Fix, v rozhovoru pro Médiář mluví i o cenotvorbě nebo vztahu médií a platforem.
  • 09. 06. 2022