Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Bookin Agency

„Hlavní je dělat. Ne jen mluvit, jak to dneska bývá“

„Hlavní je dělat. Ne jen mluvit, jak to dneska bývá“

„Naučil jsem se rychle odmítat lidi, se kterými nemá smysl dělat. Nepracovitost a zároveň obrovská nevděčnost umělecky založených lidí je šílená,“ říká v rozhovoru s Médiářem Matěj Kretík, majitel produkční agentury Bookin Agency, v níž sdružuje aktivity zaměřené na marketing a prodej zboží i aktivit hlavně pro mladé. „Kvalitu bývá těžké prodat, byť sedíme na zlatém vejci – přístup firem je pořád rigidní, nespojitelný s novým obsahem,“ shrnuje. Značku Senovážná 6, kde řídí marketing a pod níž prodává kšilovky a streetwear, utlumí a místo ní tlačí prodejny Snapbacks a The Streets. A kromě Prahy, kde jsou v jeho týmu NobodyListen nebo Johny Machette, začíná být činný na Ibize, třeba s DJ Nuffem.
  • 12. 06. 2018