Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Boomerang Communication

Přitahujeme lidi ke značkám pomocí obsahového marketingu Stáhnout (XLS)
Boomerang Communication

Boomerang Communication

Vlastnická struktura
Dike MS (Kypr) (70 %), Martin Vymětal (10 %), Jindřich Novák (10 %), Pavel Matuška (10 %)
Profil agentury

Jsme #1 obsahová agentura. Věříme v silné kreativní koncepty. Propojujeme strategii, obsahový marketing a reklamní kampaně. Marketingová komunikace pro nás znamená kreativní napětí mezi dvěma póly: silnou kampaní a dlouhodobou pravidelnou publikací obsahu. Pracujeme pomocí vlastních metod Boost a Content Hub.

Naším cílem je zvýšit přitažlivost značky a podpořit interakci mezi firmou a zákazníky. Máme respekt ke klientům, jejich zákazníkům, ale i sami k sobě. A proto věříme, že svoji práci děláme dobře.

Rok založení
2001
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Marek Slezák
Kreativní ředitel/ka
Jindřich Novák
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Produkce
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Obrat za poslední rok
103 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Vodafone, Ahold, Radegast, Volkswagen, Českomoravská stavební spořitelna, Životní pojištění Flexi, Škoda Auto, Český červený kříž, ČSOB, Kofola, Asahi, CBRE, ComAp, KPMG, Metrostav, P3 Logistic Park, Sodexo
Ocenění
  • 91 medailí Zlatý středník a Fénix Conent Marketing
  • 3x Effie pro nejefektivnější reklamu
  • 5x Louskáček
  • 4x Zlatá pecka
  • 6x cena Česká cena za PR
  • 12x Ctech Top 100 pro nejlepší firemní média
  • Superbrands 2017 pro nejlepší agenturu v oboru
Členství v organizacích
  • AKA
  • International Content Marketing Forum
Jděte čtenářům naproti

Jděte čtenářům naproti

Když víte, koho má váš magazín oslovit, dokážete čtenářům naservírovat ten pravý obsah.
  • 03. 08. 2020
„Jako Češi jsme zareagovali skvěle!“ míní Marek Grabovský z Radegastu

„Jako Češi jsme zareagovali skvěle!“ míní Marek Grabovský z Radegastu

Jak se dá natočit spot za tři týdny, když se s nikým nemůžete potkat? Nebo jak se mění komunikace pivovaru, když se ze dne na den zavřou všechny hospody v republice? O tom jsme si povídali s Markem Grabovským, senior brand managerem značky Radegast v rámci Plzeňského Prazdroje. „V krizi se ukázala naše národní vlastnost dokázat si poradit za každé situace a také schopnost si navzájem pomáhat,“ říká v rozhovoru Grabovský.
  • 22. 06. 2020
Podcast pro ty, kdo chtějí mít v obsahovém marketingu navrch

Podcast pro ty, kdo chtějí mít v obsahovém marketingu navrch

Co je In_Content? Asi ne to, co vás napadne jako první, ale překvapivě seriál podcastů o obsahovém marketingu, který připravila agentura Boomerang Communication. O čem to je, nám přiblížili jeho moderátoři Míša Raková, jinak obsahový stratég agentury, a obchodní ředitel Boomerangu Martin Vymětal. Dozvíte se třeba, proč Míša nikdy název seriálu nevysloví, a při jeho poslechu pak sledovat, zda se jí to povedlo.
  • 01. 06. 2020
„Moje zvolení rozčeřilo poklidné vody v AKA“

„Moje zvolení rozčeřilo poklidné vody v AKA“

„S Lucií Češpivovou máme mnoho společného, na 90 procentech věcí se shodneme. Šlo o rozhodování o stylu, o přístupu,“ říká majitel a šéf agentury Boomerang Communication Marek Slezák poté, co protikandidátku teď při volbě prezidenta Asociace komunikačních agentur (AKA) porazil v poměru 8:5. Dlouholetý šéf místní pobočky McCannu Jan Binar, který byl prezidentem AKA celkem osm let, už nekandidoval, ale možná dál za obor povede komunikaci se zadavateli. To má být jedna z několika aktivit, na něž se čerstvý prezident Slezák hodlá soustředit. K dalším patří rozvinutí výroční reklamní soutěže efektivity Effie do celého roku či intenzivnější propagace pravidel zadávání zakázek Férový tendr.
  • 29. 05. 2020
5 tipů, jak nastartovat úspěšný firemní podcast

5 tipů, jak nastartovat úspěšný firemní podcast

Podcasty zajímají čím dál víc posluchačů. Mezi ostatními firemními médií kraluje hloubkou a množstvím pozornosti, které mu posluchač věnuje. Pokud tedy chcete měnit povědomí o své značce, produktu nebo oboru v porozumění, formát podcastu je pro vás to pravé. Přečtěte si, k čemu se vlastní audio pořad hodí a hlavně - jak ho hladce rozjet.
  • 31. 03. 2020