Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Boomerang Communication

Přitahujeme lidi ke značkám pomocí obsahového marketingu Stáhnout (XLS)
Boomerang Communication

Boomerang Communication

Vlastnická struktura
Dike MS (Kypr) (70 %), Martin Vymětal (10 %), Jindřich Novák (10 %), Pavel Matuška (10 %)
Profil agentury

Jsme #1 obsahová agentura. Věříme v silné kreativní koncepty. Propojujeme strategii, obsahový marketing a reklamní kampaně. Marketingová komunikace pro nás znamená kreativní napětí mezi dvěma póly: silnou kampaní a dlouhodobou pravidelnou publikací obsahu. Pracujeme pomocí vlastních metod Boost a Content Hub.

Naším cílem je zvýšit přitažlivost značky a podpořit interakci mezi firmou a zákazníky. Máme respekt ke klientům, jejich zákazníkům, ale i sami k sobě. A proto věříme, že svoji práci děláme dobře.

Rok založení
2001
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Marek Slezák
Kreativní ředitel/ka
Jindřich Novák
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Produkce
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Obrat za poslední rok
103 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Vodafone, Ahold, Radegast, Volkswagen, Českomoravská stavební spořitelna, Životní pojištění Flexi, Škoda Auto, Český červený kříž, ČSOB, Kofola, Asahi, CBRE, ComAp, KPMG, Metrostav, P3 Logistic Park, Sodexo
Ocenění
  • 91 medailí Zlatý středník a Fénix Conent Marketing
  • 3x Effie pro nejefektivnější reklamu
  • 5x Louskáček
  • 4x Zlatá pecka
  • 6x cena Česká cena za PR
  • 12x Ctech Top 100 pro nejlepší firemní média
  • Superbrands 2017 pro nejlepší agenturu v oboru
Členství v organizacích
  • AKA
  • International Content Marketing Forum
„Voda pro nás není módní téma“

„Voda pro nás není módní téma“

Ani po čtrnácti letech Radegast neuhne ze svého konceptu Život je hořký. Bohudík. Nově však mezi českými pivovary zvedl v komunikaci téma šetření s vodou, říká v rozhovoru Marek Grabovský, zodpovědný v Plzeňském Prazdroji za tuto značku.
Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Jak přiostřit Instagram: z nuly na padesát tisíc za půl roku

Přes svou uživatelskou jednoduchost je sociální síť Instagram stále nerozlousknutelným oříškem pro řadu reklamek i brandů. Jedním z nejúspěšnějších brandových Instagramů v Česku je profil @instacili patřící k lifestylové platformě Vodafonu Čilichili. Jak se týmu z Boomerangu podařilo bez jediné reklamy nabrat padesát tisíc followerů za pouhý půlrok?