Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Boomerang Communication

Přitahujeme lidi ke značkám pomocí obsahového marketingu Stáhnout (XLS)
Boomerang Communication

Boomerang Communication

Vlastnická struktura
Dike MS (Kypr) (70 %), Martin Vymětal (10 %), Jindřich Novák (10 %), Pavel Matuška (10 %)
Profil agentury

Jsme #1 obsahová agentura. Věříme v silné kreativní koncepty. Propojujeme strategii, obsahový marketing a reklamní kampaně. Marketingová komunikace pro nás znamená kreativní napětí mezi dvěma póly: silnou kampaní a dlouhodobou pravidelnou publikací obsahu. Pracujeme pomocí vlastních metod Boost a Content Hub.

Naším cílem je zvýšit přitažlivost značky a podpořit interakci mezi firmou a zákazníky. Máme respekt ke klientům, jejich zákazníkům, ale i sami k sobě. A proto věříme, že svoji práci děláme dobře.

Rok založení
2001
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Marek Slezák
Kreativní ředitel/ka
Jindřich Novák
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Produkce
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Obrat za poslední rok
103 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Vodafone, Ahold, Radegast, Volkswagen, Českomoravská stavební spořitelna, Životní pojištění Flexi, Škoda Auto, Český červený kříž, ČSOB, Kofola, Asahi, CBRE, ComAp, KPMG, Metrostav, P3 Logistic Park, Sodexo
Ocenění
  • 91 medailí Zlatý středník a Fénix Conent Marketing
  • 3x Effie pro nejefektivnější reklamu
  • 5x Louskáček
  • 4x Zlatá pecka
  • 6x cena Česká cena za PR
  • 12x Ctech Top 100 pro nejlepší firemní média
  • Superbrands 2017 pro nejlepší agenturu v oboru
Členství v organizacích
  • AKA
  • International Content Marketing Forum
Tahle napínavá bitva zvedla Volkswagenu watch time na YouTube o 400 %

Tahle napínavá bitva zvedla Volkswagenu watch time na YouTube o 400 %

Výzva, která drásá řidičovo ego. Nikdo totiž neovládá auto tak skvěle jako vy. Nebo? Češi, kteří ještě nejsou na asistenční systémy úplně zvyklí, musí před jízdním asistentem kapitulovat. Že kvalitní jízdní asistent může zachraňovat životy, je neoddiskutovatelné. Miloš Knor to vyzkoušel na vlastní volant. A seriál Volkswagen Challenge, který o tom natočil, parádně vytunil sledovanost YouTube kanálu značky Volkswagen Česká republika.
Effie bude poprvé ve své historii hodnotit efektivitu content marketingu

Effie bude poprvé ve své historii hodnotit efektivitu content marketingu

Obsahovému marketingu se u nás dlouhodobě věnují soutěže Fénix a Zlatý středník, ale hodnocení jeho výkonnosti zde zatím chybělo. Oborová soutěž Effie, která v Česku hodnotí efektivitu reklamních kampaní už víc než 20 let, přichází letos se čtyřmi novými kategoriemi. Stávající soutěžní disciplíny doplní dlouhodobé budování značky, direct marketing, aktivační marketing a content marketing. Garantem obsahového marketingu je výkonný ředitel Boomerang Communication Marek Slezák.
„Voda pro nás není módní téma“

„Voda pro nás není módní téma“

Ani po čtrnácti letech Radegast neuhne ze svého konceptu Život je hořký. Bohudík. Nově však mezi českými pivovary zvedl v komunikaci téma šetření s vodou, říká v rozhovoru Marek Grabovský, zodpovědný v Plzeňském Prazdroji za tuto značku.