Boomerang Communication

Přitahujeme lidi ke značkám pomocí obsahového marketingu Stáhnout (XLS)
Boomerang Communication

Boomerang Communication

Vlastnická struktura
Dike MS (45 %), Brand Band s.r.o. (25 %), Jindřich Novák (15 %), Pavel Matuška (15 %)
Profil agentury

Jsme #1 obsahová agentura. Věříme v silné kreativní koncepty. Propojujeme strategie, obsahový marketing a reklamní kampaně. Marketingová komunikace pro nás znamená napětí mezi dvěma póly: silnou reklamní kampaní a dlouhodobou pravidelnou publikací obsahu.

Naším cílem je zvýšit přitažlivost značky a podpořit interakci mezi firmou a zákazníky užitečným obsahem. Máme respekt ke klientům, jejich zákazníkům, ale i sami k sobě.

Rok založení
2001
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Produkce
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Kreativa
Obrat za poslední rok
95 000 000 Kč
Klíčoví klienti
LMC, Ahold, Plzeňský Prazdroj, Radegast, Volkswagen, Kooperativa (Flexi), Škoda Auto, Lease Plan, Sportisimo, Český červený kříž, Kofola, Asahi, Metrostav, Vermont, E.On, Velux
Ocenění
  • 104x Zlatý středník a Fénix Content Marketing
  • 5x Effie pro nejefektivnější reklamu
  • 5x Louskáček
  • 4x Zlatá pecka
  • 16x cena Česká cena za PR/Lemur
  • 12x Czech Top 100 pro nejlepší firemní média
  • Superbrands 2017 pro nejlepší agenturu v oboru
Členství v organizacích
  • AKA
  • International Content Marketing Forum
Top 10 českých reklamních kampaní roku 2021

Top 10 českých reklamních kampaní roku 2021

Sedmým rokem zkušení čeští kreativci hodnotili týden co týden v naší Reklamní katovně nové tuzemské kampaně. Zde je desítka reklam, které se jim v uplynulém roce líbily nejvíc.
  • 10. 01. 2022
Sedm agenturních zaklínadel, co mají dokázat, že 2020 nebyl průšvih

Sedm agenturních zaklínadel, co mají dokázat, že 2020 nebyl průšvih

Každý v marketingu ví, že čím víc se mu nedaří, tím se musí smát veseleji. Proto teď z oboru zní, jak byl rok 2020 vlastně bezva a strašně nám pomůže v budoucnosti. Až příští rok zkrachuje půlka agentur, taky budeme tvrdit, že to znamená prímovní vyčištění trhu. No a kterými ukolébavkami se uklidňujeme dnes?
  • 28. 12. 2020