Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Brain One (dřív Digital Brain)

We make business run Stáhnout (XLS)
Tým agentury Brain One (dřív Digital Brain)

Tým agentury Brain One (dřív Digital Brain)

Vlastnická struktura
Lukáš Krčil (35 %), Martin Zdražil (35 %), Roman Zámečník (30 %)
Dceřiné agentury
Bumerang Film (50 %), Spoj.se (40 %)
Profil agentury

Agentura vznikla ve Zlíně v roce 2014 pod názvem Digital Brain. Od roku 2016 sídlí v Praze a svým klientům nabízí kompletní budování značek, od strategie přes vytvoření konkurenční výhody, názvu a vizuální identity až po exekuci cross-channel kreativních kampaní.

V březnu 2018 došlo k repositioningu agentury. Z Digital Brain se stal Brain One, marketingová agentura, jejíž cíl je stavět značky, které jsou přirozeně úspěšné na trhu nejen kvůli dobré komunikaci, ale hlavně proto, že přinášejí zákazníkovi víc než konkurence. “Pro většinu agentur je komunikace prvním krokem. Pro nás je to finále. A ještě, než ho vůbec uděláme, společně s klientem vytvoříme něco, co opravdu stojí za to komunikovat. Značky stavíme od definice jejich konkurenční výhody až po finální exekuci,” říká Lukáš Krčil, ředitel Brain One.

V květnu 2018 marketingová agentura Brain One vstoupila do videoprodukčního Bumerang Film ado grafického studia Spoj.se. Tím vznikla Brain Family. Skupina agentur zajišťující výzkum, strategii, exekuci, videoprodukci a vyhodnocení marketingových projektů od jednorázových kampaní po komplexní stavbu značky na základě strategie.

Rok založení
2014
Pracovníků
16 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • TV
  • Strategické poradenství
  • E-commerce
  • Maloobchod
  • Výzkum
  • Branding / naming / vizuální identita
Specializace dle sektoru
  • Rychloobrátkové zboží
Obrat za poslední rok
15 000 000 Kč
Klíčoví klienti
CZC.cz, Isover, Vivantis, Mall, Direct pojišťovna
Ocenění