Brainz Studios

Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Štěpán Kleník (50 %), Robin Pultera (50 %)
Profil agentury

Brainz Studios je nezávislá skupina kreativních studií nabízející komplexní služby v oblasti nových médií. Jsme kreativní a tech vizionáři, které baví tvořit silné značky a inovativní projekty. Naše portfolio zahrnuje disruptivní koncepty, strategickou komunikaci, progresivní digitální služby i imerzivní VR a AR zážitky. 

Rok založení
2006
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • Tvorba webů
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Video
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Virtuální / rozšířená realita
Obrat za poslední rok
50 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Ikea, Staropramen, Sodexo, MSD, Svoboda & Williams, Kino pilotů, Národní galerie Praha, Škoda Transportation, Akademie výtvarných umění v Praze, ČEZ, PrusaLab, Signal Festival, Brit
Ocenění
  • 2021 - IMC Czech Awards: stříbro v kategorii Veřejný zadavatel za projekt Brejlando ve spolupráci s Magistrátem hl. města Prahy
  • 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Auto, moto a doprava za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
  • 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Mobilní aplikace a inovace za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
  • 2021 - Fénix Content Marketing Awards: stříbro v kategorii Nejlepší video a jeho použití  za projekt V Praze jako doma ve spolupráci s Prague City Tourism 
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky za projekt webu pro Národní galerii Praha ve spolupráci s Národní galerií Praha
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky - microsite za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Youtube za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Social media kampaň za projekt #MeTime s Garnier AR filtrem ve spolupráci s L’Oréal ČR
  • 2020 - IMC Czech Awards: bronz v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
  • 2020 - IMC Czech Awards: shortlist v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
  • 2018 - Novinářská cena: vítěz v kategorii Online žurnalistika za projekt Návrat 68 ve spolupráci s Kreativním hubem Českého rozhlasu
  • 2017 - AppParade #28: 1. místo podle hlasování diváků za aplikaci Dancing Trump
  • 2016 - Česká cena za PR: Absolutní vítěz za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Česká cena za PR: zlato v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Česká cena za PR: stříbro v kategorii Online média za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Fénix content marketing: stříbro v kategorii Webové stránky za projekt Česko - země příběhů pro klienta Czech Tourism
  • 2016 - ADC Creative Awards: bronz v kategorii Mailings / Giveaways za práci Tetřeví bednáři pro Boogie Films