Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

„Češi neumějí plánovat projekty“

„Češi neumějí plánovat projekty“

Před 15 lety odjel Michal Rodrigues Gondkovský jako mladý account director na jazykový kurz do Londýna. Dnes má dvojí občanství a za svůj domov považuje východolondýnskou čtvrť Hackney. Už rok ale pracuje zase v Česku. "Nechápu, jak můžeme dělat na projektech, pokud nevíme přesně, co budeme vyrábět a jak,” říká. Mezi klienty měl Google, Red Bull, Unilever nebo Apple. Teď pomáhá “narovnávat” procesy v digitální agentuře Brainz.
Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu 

Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu 

Máte taky rádi artová kina? Zajímáte se o víc než jen o digital a marketing? Nevzdáváte to a nechcete, aby vaše znalosti zasmrádly někde na úrovni kampaní s influencáky společně se spoďárama youtuberkulózy? Tak to vás musí mrzet, že jste nebyli na Retoxu. Protože právě pro takovéhle lidi Retox připravujeme. Podívejte, jaký byl druhý ročník akce Brainz.