Brainz Studios

Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Štěpán Kleník (50 %), Robin Pultera (50 %)
Profil agentury

Brainz Studios je nezávislá skupina kreativních studií nabízející komplexní služby v oblasti nových médií. Jsme kreativní a tech vizionáři, které baví tvořit silné značky a inovativní projekty. Naše portfolio zahrnuje disruptivní koncepty, strategickou komunikaci, progresivní digitální služby i imerzivní VR a AR zážitky. 

Rok založení
2006
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • E-commerce
  • Tvorba webů
  • Video
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Virtuální / rozšířená realita
Obrat za poslední rok
50 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Ikea, Staropramen, Karlovarské minerální vody, Sodexo, L’Oréal, MSD, Svoboda & Williams, Kino pilotů, Národní galerie Praha
Ocenění
  • 2021 - IMC Czech Awards: stříbro v kategorii Veřejný zadavatel za projekt Brejlando ve spolupráci s Magistrátem hl. města Prahy
  • 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Auto, moto a doprava za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
  • 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Mobilní aplikace a inovace za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
  • 2021 - Fénix Content Marketing Awards: stříbro v kategorii Nejlepší video a jeho použití  za projekt V Praze jako doma ve spolupráci s Prague City Tourism 
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky za projekt webu pro Národní galerii Praha ve spolupráci s Národní galerií Praha
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky - microsite za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Youtube za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Social media kampaň za projekt #MeTime s Garnier AR filtrem ve spolupráci s L’Oréal ČR
  • 2020 - IMC Czech Awards: bronz v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
  • 2020 - IMC Czech Awards: shortlist v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
  • 2018 - Novinářská cena: vítěz v kategorii Online žurnalistika za projekt Návrat 68 ve spolupráci s Kreativním hubem Českého rozhlasu
  • 2017 - AppParade #28: 1. místo podle hlasování diváků za aplikaci Dancing Trump
  • 2016 - Česká cena za PR: Absolutní vítěz za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Česká cena za PR: zlato v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Česká cena za PR: stříbro v kategorii Online média za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Fénix content marketing: stříbro v kategorii Webové stránky za projekt Česko - země příběhů pro klienta Czech Tourism
  • 2016 - ADC Creative Awards: bronz v kategorii Mailings / Giveaways za práci Tetřeví bednáři pro Boogie Films
Brainz VR přináší službu virtuálních kinosálů pro festivaly a eventy

Brainz VR přináší službu virtuálních kinosálů pro festivaly a eventy

"Zajistíme veškerý servis od poskytnutí hardwaru, přes software speciálně vyvinutý pro snadnou obsluhu všech VR headsetů najednou až po proškolení personálu na místě," zdůrazňuje Robin Pultera, šéf Brainz VR. Agentura do vývoje systému Brainz VR Cinema vložila už milion korun. Letos ho využijí festivaly v Třeboni, Zlíně a Uherském Hradišti.
  • 10. 05. 2019
Tým Brainz posiluje strategický narušovatel Jakub Smoljak

Tým Brainz posiluje strategický narušovatel Jakub Smoljak

Vzhledem k problematice tiskových zpráv jsme ponechali původní text Jakuba Smoljaka (Brainz), který si raději připlatil za placenou inzerci, než aby mu "do slohu zasahovali novináři, ve vší úctě k nim a jejich ochrance".
  • 18. 01. 2019
„Češi neumějí plánovat projekty“

„Češi neumějí plánovat projekty“

Před 15 lety odjel Michal Rodrigues Gondkovský jako mladý account director na jazykový kurz do Londýna. Dnes má dvojí občanství a za svůj domov považuje východolondýnskou čtvrť Hackney. Už rok ale pracuje zase v Česku. "Nechápu, jak můžeme dělat na projektech, pokud nevíme přesně, co budeme vyrábět a jak,” říká. Mezi klienty měl Google, Red Bull, Unilever nebo Apple. Teď pomáhá “narovnávat” procesy v digitální agentuře Brainz.
  • 20. 11. 2018
Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu 

Digital Retox 2 jel na vlně disruptive marketingu 

Máte taky rádi artová kina? Zajímáte se o víc než jen o digital a marketing? Nevzdáváte to a nechcete, aby vaše znalosti zasmrádly někde na úrovni kampaní s influencáky společně se spoďárama youtuberkulózy? Tak to vás musí mrzet, že jste nebyli na Retoxu. Protože právě pro takovéhle lidi Retox připravujeme. Podívejte, jaký byl druhý ročník akce Brainz.
  • 15. 11. 2018