Brainz Studios
Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Štěpán Kleník (50 %),
Robin Pultera (50 %)
Profil agentury
Brainz Studios je nezávislá skupina kreativních studií nabízející komplexní služby v oblasti nových médií. Jsme kreativní a tech vizionáři, které baví tvořit silné značky a inovativní projekty. Naše portfolio zahrnuje disruptivní koncepty, strategickou komunikaci, progresivní digitální služby i imerzivní VR a AR zážitky.
Rok založení
2006
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel Brainz Disruptive
Generální ředitel Brainz Immersive
Generální ředitelka Brainz Narrative
Martina Trnka Vaňková
Creative director Brainz Disruptive
Creative director Brainz Immersive
Kateřina Hanáčková
Creative director Brainz Immersive
Petr Hanousek
Creative Director Brainz Disruptive
Marc Sanderson
Creative Director Brainz Disruptive
Jan Patawa
Client Service Director Brainz Disruptive
Katarína Kubicová
Account Director Brainz Immersive
Martin Gregor
Obor činnosti
- Public relations
- Digital
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- Tvorba webů
- Branding / naming / vizuální identita
- Video
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Virtuální / rozšířená realita
Obrat za poslední rok
50 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Ikea, Staropramen, Sodexo, MSD, Svoboda & Williams, Kino pilotů, Národní galerie Praha, Škoda Transportation, Akademie výtvarných umění v Praze, ČEZ, PrusaLab, Signal Festival, Brit
Ocenění
- 2021 - IMC Czech Awards: stříbro v kategorii Veřejný zadavatel za projekt Brejlando ve spolupráci s Magistrátem hl. města Prahy
- 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Auto, moto a doprava za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
- 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Mobilní aplikace a inovace za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
- 2021 - Fénix Content Marketing Awards: stříbro v kategorii Nejlepší video a jeho použití za projekt V Praze jako doma ve spolupráci s Prague City Tourism
- 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky za projekt webu pro Národní galerii Praha ve spolupráci s Národní galerií Praha
- 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky - microsite za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
- 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Youtube za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
- 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Social media kampaň za projekt #MeTime s Garnier AR filtrem ve spolupráci s L’Oréal ČR
- 2020 - IMC Czech Awards: bronz v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
- 2020 - IMC Czech Awards: shortlist v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
- 2018 - Novinářská cena: vítěz v kategorii Online žurnalistika za projekt Návrat 68 ve spolupráci s Kreativním hubem Českého rozhlasu
- 2017 - AppParade #28: 1. místo podle hlasování diváků za aplikaci Dancing Trump
- 2016 - Česká cena za PR: Absolutní vítěz za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
- 2016 - Česká cena za PR: zlato v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
- 2016 - Česká cena za PR: stříbro v kategorii Online média za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
- 2016 - Fénix content marketing: stříbro v kategorii Webové stránky za projekt Česko - země příběhů pro klienta Czech Tourism
- 2016 - ADC Creative Awards: bronz v kategorii Mailings / Giveaways za práci Tetřeví bednáři pro Boogie Films
Takový byl první digitální retox v režii Brainz
V úterý 17. 10. 2017 proběhla v pražském Kině Pilotů první oficiální nekonference digitální agentury Brainz o digitálních a technologických inovacích a jejich využití v sociálních sítích.
Škodovka se virtuálně vrací do minulosti
Brainz VR připravili aplikaci, která umožňuje virtuální projížďku Prahou ve 30. letech.
Staropramen si místo Youngů bere Future Bakery
Na kreativu pivovaru budou nově dohlížet Ondřej Roček, Karel Špindler a Petr Topinka.
Hašlerky letos s Brainz prolamují ledy
Digitální agentura Brainz přichystala propagaci Hašlerek směrem ke starším i mladým.
Agentura Brainz rozšířila tým pro virtuální realitu
Takzvaný VR tým digitální agentury Brainz nově tvoří Robin Pultera, Jan Brukner, Ondřej Pultera, Jana Gálisová, Jiří Macek a Petr Hanousek.
Virtuální realita láká víc a víc českých agentur
Nové projekty v oblasti virtuální reality představily společnosti Divr, Brainz i Etnetera.
Brainz přijali kreativního producenta Hanouska
Petr Hanousek bude v agentuře vytvářet komerční i nekomerční projekty virtuální reality.
Do Brainz nastoupila accountka Bujňáková
Nová senior account manažerka Júlia Bujňáková má na starost klienty E.on a Savencia.
Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Spory ohledně Moravce a Hynka
Celý Etický panel ČT rezignoval, po sporech s ředitelem Součkem
Změna po jednom a tři čtvrtě roku
Billa mění ředitele, vedení se ujímá Marek Doležal. Přichází ze Slovenska
Návrat z Vídně do Prahy
Šéfredaktor Tomáš Vyšohlíd opouští Rádio Penny
Lenka Černá a Ondřej Ježek
Economia a TV Prima mají své lidi ve vedení Asociace online vydavatelů
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Šlo nám hlavně o Moravu a Slezsko, říká k sítím pro digitální rádia Broadcast Services
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Digilidi s Laštovkou na drátě
Senta Čermáková: České ženy mají větší potenciál, než si o sobě myslí!
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým