Brainz Studios

Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Štěpán Kleník (50 %), Robin Pultera (50 %)
Profil agentury

Brainz Studios je nezávislá skupina kreativních studií nabízející komplexní služby v oblasti nových médií. Jsme kreativní a tech vizionáři, které baví tvořit silné značky a inovativní projekty. Naše portfolio zahrnuje disruptivní koncepty, strategickou komunikaci, progresivní digitální služby i imerzivní VR a AR zážitky. 

Rok založení
2006
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • E-commerce
  • Tvorba webů
  • Video
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Virtuální / rozšířená realita
Obrat za poslední rok
50 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Ikea, Staropramen, Karlovarské minerální vody, Sodexo, L’Oréal, MSD, Svoboda & Williams, Kino pilotů, Národní galerie Praha
Ocenění
  • 2021 - IMC Czech Awards: stříbro v kategorii Veřejný zadavatel za projekt Brejlando ve spolupráci s Magistrátem hl. města Prahy
  • 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Auto, moto a doprava za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
  • 2021 - Zlatý středník: bronz v kategorii Mobilní aplikace a inovace za projekt Škoda Time Machine ve spolupráci se Škoda Auto
  • 2021 - Fénix Content Marketing Awards: stříbro v kategorii Nejlepší video a jeho použití  za projekt V Praze jako doma ve spolupráci s Prague City Tourism 
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky za projekt webu pro Národní galerii Praha ve spolupráci s Národní galerií Praha
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: vítěz v kategorii Webové stránky - microsite za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Youtube za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
  • 2020 - Fénix Content Marketing Awards: shortlist v kategorii Social media kampaň za projekt #MeTime s Garnier AR filtrem ve spolupráci s L’Oréal ČR
  • 2020 - IMC Czech Awards: bronz v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Tata Bojs OnLive ve spolupráci s Tata Bojs a Supraphon
  • 2020 - IMC Czech Awards: shortlist v kategorii Kampaně v době covid-19 za projekt Není nutno nezpívat ve spolupráci s Piány na ulici
  • 2018 - Novinářská cena: vítěz v kategorii Online žurnalistika za projekt Návrat 68 ve spolupráci s Kreativním hubem Českého rozhlasu
  • 2017 - AppParade #28: 1. místo podle hlasování diváků za aplikaci Dancing Trump
  • 2016 - Česká cena za PR: Absolutní vítěz za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Česká cena za PR: zlato v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Česká cena za PR: stříbro v kategorii Online média za vývoj aplikace EPP - Pomáhej pohybem pro klienta Skupina ČEZ a Nadace ČEZ
  • 2016 - Fénix content marketing: stříbro v kategorii Webové stránky za projekt Česko - země příběhů pro klienta Czech Tourism
  • 2016 - ADC Creative Awards: bronz v kategorii Mailings / Giveaways za práci Tetřeví bednáři pro Boogie Films
CzechTourism si na mobilní aplikaci vzal Brainz

CzechTourism si na mobilní aplikaci vzal Brainz

Česká centrála cestovního ruchu spustí kampaň na mobilní aplikaci, která umožní prolínat zážitky z cestování po Česku s filmovými záběry, které se točily v daných místech.
  • 03. 06. 2015