Business Factory

Pushing the boundaries of online marketing Stáhnout (XLS)

Business Factory

Vlastnická struktura
Ing. Karel Tlusťák (100 %)
Profil agentury

Business Factory je mezinárodní marketingová agentura, která na českém trhu působí od roku 2009. Díky zaměření na reklamní technologie (ROI Hunter, MarketingIntelligence.io a další), datové integrace (offline data, CRM data, automatizace) pomáháme růst klientům po celém světě. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální teamy fungují na pobočkách v Dubaji, Varšavě, Bratislavě a v Praze, kde sídlí team zaměřený na mezinárodní partnery převážně z Asie.

Pro své partnery zajišťujeme dlouhodobé 360° marketingové strategie napříč všemi online kanály zaměřené primárně na výkon a profit. Díky internímu kreativnímu oddělení tvoříme i koncepty pro značky, videospoty a grafické podklady pro reklamní formáty a komunikaci na sociálních sítích.

Naše znalosti a zkušenosti si nenecháváme pro sebe a předáváme je dál začátečníkům i profesionálům v oblasti výkonnostního online marketingu. Už od roku 2015 pro ně připravujeme magazín Newsfeed.cz - specializovaný online magazín zaměřený na reklamu na Facebooku a Instagramu.

Rok založení
2009
Pracovníků
80 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Jan Pátek
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • E-commerce
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Maloobchod
  • Móda
Klíčoví klienti
Peugeot, Bauhaus, Eta.cz, Groupe SEB, Cetin, Opel, Oslo Skin Lab, FTV Prima, TV Nova, Citroën
Ocenění
  • Internet Effectiveness Awards 2014: 1. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
  • Social Media Convent (Polsko): 2. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
  • Internet Effectiveness Awards 2016: 2. místo, kampaň pro Zoot
  • Internet Effectiveness Awards 2018: 3. místo, kampaň pro Raiffeisenbank
Certifikace
  • Partnerská agentura Googlu
  • Certifikovaná agentura Sklik
  • TikTok Partner
  • Facebook Marketing Partner
  • ROI Hunter Partner
„Kvalitní agentura musí mít strategický přístup a umět pracovat s daty“

„Kvalitní agentura musí mít strategický přístup a umět pracovat s daty“

"Koronakrize nám umožnila zastavit se, zamyslet a začít nějaké věci dělat jinak, což nás v mnoha oblastech neskutečně posunulo," shrnuje Jan Pátek, šéf digitální agentury Business Factory. "Letos plánujeme pokračovat v růstu na klíčových trzích - v Česku, Slovensku, Polsku, na Blízkém východě - a s mezinárodní divizí řešit expanzi do nových regionů."
  • 02. 03. 2021