Business Factory je mezinárodní marketingová agentura, která na českém trhu působí od roku 2009. Díky zaměření na reklamní technologie (ROI Hunter, MarketingIntelligence.io a další), datové integrace (offline data, CRM data, automatizace) pomáháme růst klientům po celém světě. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální teamy fungují na pobočkách v Dubaji, Varšavě, Bratislavě a v Praze, kde sídlí team zaměřený na mezinárodní partnery převážně z Asie.
Pro své partnery zajišťujeme dlouhodobé 360° marketingové strategie napříč všemi online kanály zaměřené primárně na výkon a profit. Díky internímu kreativnímu oddělení tvoříme i koncepty pro značky, videospoty a grafické podklady pro reklamní formáty a komunikaci na sociálních sítích.
Naše znalosti a zkušenosti si nenecháváme pro sebe a předáváme je dál začátečníkům i profesionálům v oblasti výkonnostního online marketingu. Už od roku 2015 pro ně připravujeme magazín Newsfeed.cz - specializovaný online magazín zaměřený na reklamu na Facebooku a Instagramu.
- Digital
- Produkce
- Social
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Telekomunikace
- Finance
- Maloobchod
- Móda
- Internet Effectiveness Awards 2014: 1. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
- Social Media Convent (Polsko): 2. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
- Internet Effectiveness Awards 2016: 2. místo, kampaň pro Zoot
- Internet Effectiveness Awards 2018: 3. místo, kampaň pro Raiffeisenbank
- Partnerská agentura Googlu
- Certifikovaná agentura Sklik
- TikTok Partner
- Facebook Marketing Partner
- ROI Hunter Partner

Nešikovný manžel Kotek se loučí s míchačkou, v nové kampani Bauhausu

Krups: když káva pomáhá

Business Factory rozjíždí Xnauts, agenturu pro rozšířenou realitu

Business Factory v Česku vyrostla o 30 %, nabírá nové klienty a vyvíjí nové technologie

Reklama na TikToku je ideální příležitost, jak oslovit hodně lidí za málo peněz

Velikonoční kampaň Equa bank chce propojit tradici a současný design

„Kvalitní agentura musí mít strategický přístup a umět pracovat s daty“

Online prodej bude nová norma. Pomůžou čeští specialisté

Do Rady Českého rozhlasu může Petr Šíla, Miroslav Bobek nebo Jakub Chytil

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food

Marketing Košíku nově řídí Klára Tanzerová, marketing vedla v Kauflandu i v Legu

Influencery pro L’Oréal ve třech zemích zajistí WS Czech a slovenská AMI

Asociace španělských médií zažalovala Metu kvůli reklamě o 550 milionů eur

Google bude médiím v Kanadě ročně přispívat 100 miliony kanadských dolarů

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Yaro Pružinec: Reklamu na T-Mobile s polským pašerákem nám zakázali!
