Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Business Factory

Pushing the boundaries of online marketing Stáhnout (XLS)

Business Factory

Vlastnická struktura
Ing. Karel Tlusťák (100 %)
Profil agentury

Business Factory je online marketingová agentura, která na českém trhu působí od roku 2009. Díky vlastním reklamním technologiím (např. platforma ROI Hunter) a špičkovému know-how posouváme hranice online marketingu svých klientů z celého světa. Naše hlavní kancelář sídlí v Brně, další pobočky máme v Praze (2015), Varšavě (2016), Dubaji (2017) a Bratislavě (2018).

Pro své klienty spravujeme reklamu na Facebooku i Googlu, staráme se o jejich sociální sítě, komunity fanoušků a zajišťujeme jim spolupráci s influencery. Díky bohatým zkušenostem s klienty z různých oborů a zemí má i náš grafický tým dostatek statistických dat pro tvorbu kreativy (data driven creatives), která má větší šanci zaujmout potenciálního zákazníka.

Jsme jediný oficiální Facebook Marketing Partner ve střední a východní Evropě pro oblast reklamních technologií. Postupně jsme získali také ocenění Google Premier Partner a Instagram Partner. Díky tomu mají naši klienti přístup k novým funkcím vždy dříve než ostatní. Aktuálně se zaměřujeme na oblast retailu, kde klientům v programu Retail Accelerator přinášíme propojení online a offline dat.

Naše znalosti a zkušenosti si nenecháváme pro sebe a předáváme je dál začátečníkům i profesionálům v oblasti výkonnostního online marketingu. Připravujeme pro ně newsfeed – specializovaný online magazín zaměřený na Facebook a Instagram.

Pořádáme konferenci Newsfeed Day v Česku a Polsku, která je zaměřená výhradně na výkonnostní Facebook a Instagram marketing. Školení nebo konzultace je možné získat na naší Newsfeed Akademii.

Rok založení
2009
Pracovníků
80 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • Eventy
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Maloobchod
Klíčoví klienti
Česká spořitelna, Fortuna, Heureka, Invia, Seznam.cz, Peugeot, Citroën, Student Agency, ČEZ, Bauhaus, Raiffeisen bank, Groupe SEB, Equa Bank, FTV Prima, Allegro, Etisalat, Domino’s Pizza, Better Me, T-Mobile (Polsko), Tchibo (Polsko)
Ocenění
  • Internet Effectiveness Awards 2014: 1. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
  • Social Media Convent (Polsko): 2. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
  • Internet Effectiveness Awards 2016: 2. místo, kampaň pro Zoot
  • Internet Effectiveness Awards 2018: 3. místo, kampaň pro Raiffeisenbank
Certifikace
  • Partnerská agentura Googlu
  • Certifikovaná agentura Sklik
  • Instagram Partner
  • Facebook Marketing Partner