Business Factory je mezinárodní marketingová agentura, která na českém trhu působí od roku 2009. Díky zaměření na reklamní technologie (ROI Hunter, MarketingIntelligence.io a další), datové integrace (offline data, CRM data, automatizace) pomáháme růst klientům po celém světě. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální teamy fungují na pobočkách v Dubaji, Varšavě, Bratislavě a v Praze, kde sídlí team zaměřený na mezinárodní partnery převážně z Asie.
Pro své partnery zajišťujeme dlouhodobé 360° marketingové strategie napříč všemi online kanály zaměřené primárně na výkon a profit. Díky internímu kreativnímu oddělení tvoříme i koncepty pro značky, videospoty a grafické podklady pro reklamní formáty a komunikaci na sociálních sítích.
Naše znalosti a zkušenosti si nenecháváme pro sebe a předáváme je dál začátečníkům i profesionálům v oblasti výkonnostního online marketingu. Už od roku 2015 pro ně připravujeme magazín Newsfeed.cz - specializovaný online magazín zaměřený na reklamu na Facebooku a Instagramu.
- Digital
- Produkce
- Social
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Telekomunikace
- Finance
- Maloobchod
- Móda
- Internet Effectiveness Awards 2014: 1. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
- Social Media Convent (Polsko): 2. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
- Internet Effectiveness Awards 2016: 2. místo, kampaň pro Zoot
- Internet Effectiveness Awards 2018: 3. místo, kampaň pro Raiffeisenbank
- Partnerská agentura Googlu
- Certifikovaná agentura Sklik
- TikTok Partner
- Facebook Marketing Partner
- ROI Hunter Partner

Business Factory posiluje Prahu, Varšavu i Dubaj

Business Factory se zaměří na retail, v mobilu

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Daniel Křetínský opustil francouzský deník Le Monde, nakupovat chce v Anglii

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Bývalý šéfredaktor Refresheru Adam Smeták nově řídí obsah webu FOMO

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
