Business Factory je mezinárodní marketingová agentura, která na českém trhu působí od roku 2009. Díky zaměření na reklamní technologie (ROI Hunter, MarketingIntelligence.io a další), datové integrace (offline data, CRM data, automatizace) pomáháme růst klientům po celém světě. Business Factory má hlavní sídlo v Brně, ale lokální teamy fungují na pobočkách v Dubaji, Varšavě, Bratislavě a v Praze, kde sídlí team zaměřený na mezinárodní partnery převážně z Asie.
Pro své partnery zajišťujeme dlouhodobé 360° marketingové strategie napříč všemi online kanály zaměřené primárně na výkon a profit. Díky internímu kreativnímu oddělení tvoříme i koncepty pro značky, videospoty a grafické podklady pro reklamní formáty a komunikaci na sociálních sítích.
Naše znalosti a zkušenosti si nenecháváme pro sebe a předáváme je dál začátečníkům i profesionálům v oblasti výkonnostního online marketingu. Už od roku 2015 pro ně připravujeme magazín Newsfeed.cz - specializovaný online magazín zaměřený na reklamu na Facebooku a Instagramu.
- Digital
- Produkce
- Social
- E-commerce
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Telekomunikace
- Finance
- Maloobchod
- Móda
- Internet Effectiveness Awards 2014: 1. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
- Social Media Convent (Polsko): 2. místo, kampaň pro Českou spořitelnu
- Internet Effectiveness Awards 2016: 2. místo, kampaň pro Zoot
- Internet Effectiveness Awards 2018: 3. místo, kampaň pro Raiffeisenbank
- Partnerská agentura Googlu
- Certifikovaná agentura Sklik
- TikTok Partner
- Facebook Marketing Partner
- ROI Hunter Partner

AdHackers budou dělat s Business Factory

Brýna z Isobaru přešel do Business Factory

Wolf odešel z Acomware do Business Factory

Business Factory s Primou spouštějí Fejsbookers

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury

Televize A 11 přidává podvečerní živé vysílání, uvádět ho bude i Viktořík

Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense

Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE
