Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

C3 Creative Code and Content

Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)

C3: Always On

Vlastnická struktura
C3 Creative Code and Content GmbH (Berlín, Německo) (100 %)
Profil agentury

Dlouhodobý a silný vztah se zákazníky je pro většinu značek tím nevyšším cílem. Takový vztah ale nevznikne na základě jednostranné komunikace. Rodí se ve chvíli, kdy značka dokáže odpovědět na potřeby, zájmy a přání lidí. Kdy umí nejen mluvit, ale i naslouchat.

A přesně to děláme my. Vycházíme ze zkušeností klasické reklamy, ale přidáváme k nim něco navíc – detailní datovou analýzu a precizní žurnalistiku. Výsledkem je obsah, který doplňuje tradiční kampaně a posiluje význam a relevanci značky. Obsah, který je „always on“.

Na českém trhu jsme sice noví – v Praze jsme se objevili v roce 2016 – patříme ale do sítě dalších devíti poboček v pěti evropských zemích s více než 600 zaměstnanci a mnoha lety zkušeností z práce pro různé klienty z různých oborů.

Rok založení
2016
Pracovníků
16 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • Výzkum
  • Video
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
Obrat za poslední rok
69 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Česká spořitelna
Ocenění
  • Content Marketing Awards
  • Red Dot Awards
  • Good Design Award
  • Galaxy Award
  • Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)
Dobré zprávy pro fake news

Dobré zprávy pro fake news

Facebook má už skoro 2,3 miliardy uživatelů a dezinformační nákaza, která se jím šíří, se stává globální hrozbou. Firma prohlašuje, že proti nenávistným a lživým stránkám poslední dobou výrazně přitvrdila. V C3 Newsroom jsme proto provedli analýzu, jak se v poslední době daří konspiračním webům na českém Facebooku ve srovnání se seriózními médii. Nebudete věřit, co se stalo potom!
  • 10. 04. 2019
Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Marketing dneska připomíná závody F1, kde je každý rok nutné vyjet na trať s novým, dokonalejším vozem, říká ředitel C3 Prague David Musiol. Ten věří, že ideálním modelem řízení marketingu značky v dnešní rychlé době je newsroom. Princip fungování tohoto konceptu vysvětluje na newsroomu, v němž vzniká veškerá komunikace obří energetické firmy Innogy pro celou Evropu. K tomu popíše virtuální newsroom a komunikaci v reálném čase. Zkrátka vás čeká vše, co jste chtěli vědět o newsroomech (ale báli jste se zeptat).
  • 14. 02. 2019
I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

Thanh Vu Tran, šéf globální marketingové komunikace a strategie Škoda Auto, vysvětluje, jak se řídí marketing pro velkou značku s celosvětovým dosahem a co přesvědčí milleniály, aby si koupili auto. "Mluvíme-li o tom, čemu se dnes nejčastěji říká content marketing, je to pro mě hlavně nástroj individualizace. A ta je dnes nejdůležitějším trendem," je přesvědčen.
  • 28. 11. 2018
7 tipů, jak být always on, a ne always out

7 tipů, jak být always on, a ne always out

Neustále opakujeme, že v dnešní digitální éře už nestačí tradiční přístup, který sází na „sezónní“ mediální kampaně. Dnes musíte s cílovou skupinou komunikovat neustále. Jenže jak najít ta správná témata, abyste byli „always on“, a ne „always out“? Stratég agentury C3 Creative Code and Content Pavel Trnka má pár návrhů.
  • 07. 11. 2018