C3 Prague
Stáhnout (XLS)Jsme brand narrative agentura. Inovujeme a experimentujeme. Marketing opíráme o analýzy a fakta. Za daty vidíme lidi. Žijeme příběhy.
C3 Prague je součástí mezinárodní skupiny Hubert Burda Media a největší evropské sítě obsahových agentur C3 Creative Code & Content. Spolupracujeme s lokálními i mezinárodními klienty v segmentu B2B i B2C. Za svou práci jsme obdrželi řadu lokálních i mezinárodních ocenění v oblasti reklamy a žurnalistiky.
Budujeme dlouhodobé a konzistentní strategie, které se dají snadno rozvíjet a dokážou značku odlišit. Vytváříme promyšlené obsahové platformy a tematické koncepty. Konverzní i prodejní cíle umíme propojit s profilováním značky.
Raději než o intuici se opíráme o ověřené marketingové principy. Před kreativním ohňostrojem dáváme přednost datové analýze a hlubší znalosti cílových publik. Jen tak můžeme zákazníka dobře poznat a nabídnout mu relevantní obsah.
Naše kreativní řešení spojují to nejlepší z reklamy, žurnalistiky a imerzivního storytellingu.
- Digital
- Produkce
- Social
- Výzkum
- Branding / naming / vizuální identita
- Mediální plánování
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Search engine optimization (SEO)
- Výkonnostní marketing / PPC
- Kreativa
- Content Marketing Awards
- Red Dot Awards
- Good Design Award
- Galaxy Award
- Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)

Jízda pandemií. Jak představit nové modely vozů v době social distancingu?

„Aby byl svět zase v pořádku.“ Globus nahrazuje plánovanou kampaň poděkováním

Týmy expertů, rady značkám, pomoc úřadům. Agentury reagují na virovou krizi

Globus je další, kdo v komunikaci - nejen ve vánoční - zdůrazňuje poctivost

Subway chystá velké změny, ve 12 zemích je odstartuje kampaň od C3

Jak v digitální době udržet pozornost čtenáře? Zkuste scrollytelling

Dobré zprávy pro fake news

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Pohledem Gabčíka, Kubiše či lidického faráře. ČT natočila originální spoty k 80. výročí heydrichiády

Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

AMI Digital Index: Češi tráví čím dál víc času na sítích, důvěra v média dál klesá
