Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

C3 Creative Code and Content

Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)

C3: Always On

Vlastnická struktura
C3 Creative Code and Content GmbH (Berlín, Německo) (100 %)
Profil agentury

Dlouhodobý a silný vztah se zákazníky je pro většinu značek tím nevyšším cílem. Takový vztah ale nevznikne na základě jednostranné komunikace. Rodí se ve chvíli, kdy značka dokáže odpovědět na potřeby, zájmy a přání lidí. Kdy umí nejen mluvit, ale i naslouchat.

A přesně to děláme my. Vycházíme ze zkušeností klasické reklamy, ale přidáváme k nim něco navíc – detailní datovou analýzu a precizní žurnalistiku. Výsledkem je obsah, který doplňuje tradiční kampaně a posiluje význam a relevanci značky. Obsah, který je „always on“.

Na českém trhu jsme sice noví – v Praze jsme se objevili v roce 2016 – patříme ale do sítě dalších devíti poboček v pěti evropských zemích s více než 600 zaměstnanci a mnoha lety zkušeností z práce pro různé klienty z různých oborů.

Rok založení
2016
Pracovníků
16 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • Výzkum
  • Video
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
Obrat za poslední rok
69 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Česká spořitelna
Ocenění
  • Content Marketing Awards
  • Red Dot Awards
  • Good Design Award
  • Galaxy Award
  • Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)
I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

Thanh Vu Tran, šéf globální marketingové komunikace a strategie Škoda Auto, vysvětluje, jak se řídí marketing pro velkou značku s celosvětovým dosahem a co přesvědčí milleniály, aby si koupili auto. "Mluvíme-li o tom, čemu se dnes nejčastěji říká content marketing, je to pro mě hlavně nástroj individualizace. A ta je dnes nejdůležitějším trendem," je přesvědčen.
7 tipů, jak být always on, a ne always out

7 tipů, jak být always on, a ne always out

Neustále opakujeme, že v dnešní digitální éře už nestačí tradiční přístup, který sází na „sezónní“ mediální kampaně. Dnes musíte s cílovou skupinou komunikovat neustále. Jenže jak najít ta správná témata, abyste byli „always on“, a ne „always out“? Stratég agentury C3 Creative Code and Content Pavel Trnka má pár návrhů.
Přejete si reklamu vycucanou z prstu?

Přejete si reklamu vycucanou z prstu?

Do všech oborů pronikají vyspělé technologie. I taxikáři se dnes řídí informacemi z družic, využívají big data a sociální sítě, hned jak zapnou navigaci. Ale v reklamě se ještě občas sází na dobrý odhad a šestý smysl. My v C3 Creative Code and Content sázíme na technologie, spousty tvrdých dat, inovativní metody marketingu a kreativitu. To je naše navigace, která nás vede přesně zmapovaným trhem k cílové skupině. Ukážeme vám, jak funguje.
“Stavíme newsroomy pro značky”

“Stavíme newsroomy pro značky”

Lukas Kircher, zakladatel berlínské agentury C3 Creative Code and Content, nejvýznamnější content marketingové firmy v Evropě, říká, že lidé dnes udělají cokoli, jen aby se vyhnuli vaší reklamě. A vysvětluje, jak přesvědčil německý Telekom, že jeho značce nejvíc prospěje pořádání technofestivalů. Rozhovor vedl Ondřej Formánek, editor-in-chief C3 Prague.
Zhodnoťte svůj obsah na maximum

Zhodnoťte svůj obsah na maximum

Dobrý obsah nestačí jen vydat. Je třeba ho atomizovat, recyklovat. Tím maximalizujete jeho potenciál. Jak to provést? Čtěte devátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.