C3 Creative Code and Content
Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)Dlouhodobý a silný vztah se zákazníky je pro většinu značek tím nevyšším cílem. Takový vztah ale nevznikne na základě jednostranné komunikace. Rodí se ve chvíli, kdy značka dokáže odpovědět na potřeby, zájmy a přání lidí. Kdy umí nejen mluvit, ale i naslouchat.
A přesně to děláme my. Vycházíme ze zkušeností klasické reklamy, ale přidáváme k nim něco navíc – detailní datovou analýzu a precizní žurnalistiku. Výsledkem je obsah, který doplňuje tradiční kampaně a posiluje význam a relevanci značky. Obsah, který je „always on“.
Na českém trhu jsme sice noví – v Praze jsme se objevili v roce 2016 – patříme ale do sítě dalších devíti poboček v pěti evropských zemích s více než 600 zaměstnanci a mnoha lety zkušeností z práce pro různé klienty z různých oborů.
- Digital
- Strategické poradenství
- Content marketing
- Výzkum
- Video
- Mediální plánování
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Věrnostní programy / CRM
- Content Marketing Awards
- Red Dot Awards
- Good Design Award
- Galaxy Award
- Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)

Týmy expertů, rady značkám, pomoc úřadům. Agentury reagují na virovou krizi

Globus je další, kdo v komunikaci - nejen ve vánoční - zdůrazňuje poctivost

Subway chystá velké změny, ve 12 zemích je odstartuje kampaň od C3

Jak v digitální době udržet pozornost čtenáře? Zkuste scrollytelling

Dobré zprávy pro fake news

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu
