C3 Prague

Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)

C3: Always On

Vlastnická struktura
Komunikace 2000 (100 %)
Profil agentury

Jsme brand narrative agentura. Inovujeme a experimentujeme. Marketing opíráme o analýzy a fakta. Za daty vidíme lidi. Žijeme příběhy.

C3 Prague je součástí mezinárodní skupiny Hubert Burda Media a největší evropské sítě obsahových agentur C3 Creative Code & Content. Spolupracujeme s lokálními i mezinárodními klienty v segmentu B2B i B2C. Za svou práci jsme obdrželi řadu lokálních i mezinárodních ocenění v oblasti reklamy a žurnalistiky.

Budujeme dlouhodobé a konzistentní strategie, které se dají snadno rozvíjet a dokážou značku odlišit. Vytváříme promyšlené obsahové platformy a tematické koncepty. Konverzní i prodejní cíle umíme propojit s profilováním značky. 

Raději než o intuici se opíráme o ověřené marketingové principy. Před kreativním ohňostrojem dáváme přednost datové analýze a hlubší znalosti cílových publik. Jen tak můžeme zákazníka dobře poznat a nabídnout mu relevantní obsah. 

Naše kreativní řešení spojují to nejlepší z reklamy, žurnalistiky a imerzivního storytellingu. 

Rok založení
2016
Pracovníků
14 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • Výzkum
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Search engine optimization (SEO)
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Obrat za poslední rok
69 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Česká spořitelna, Moser, ESET Software, Globus, Subway, Semantic Visions
Ocenění
  • Content Marketing Awards
  • Red Dot Awards
  • Good Design Award
  • Galaxy Award
  • Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)
Dobré zprávy pro fake news

Dobré zprávy pro fake news

Facebook má už skoro 2,3 miliardy uživatelů a dezinformační nákaza, která se jím šíří, se stává globální hrozbou. Firma prohlašuje, že proti nenávistným a lživým stránkám poslední dobou výrazně přitvrdila. V C3 Newsroom jsme proto provedli analýzu, jak se v poslední době daří konspiračním webům na českém Facebooku ve srovnání se seriózními médii. Nebudete věřit, co se stalo potom!
  • 10. 04. 2019
Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Komunikace budoucnosti se stěhuje do newsroomu

Marketing dneska připomíná závody F1, kde je každý rok nutné vyjet na trať s novým, dokonalejším vozem, říká ředitel C3 Prague David Musiol. Ten věří, že ideálním modelem řízení marketingu značky v dnešní rychlé době je newsroom. Princip fungování tohoto konceptu vysvětluje na newsroomu, v němž vzniká veškerá komunikace obří energetické firmy Innogy pro celou Evropu. K tomu popíše virtuální newsroom a komunikaci v reálném čase. Zkrátka vás čeká vše, co jste chtěli vědět o newsroomech (ale báli jste se zeptat).
  • 14. 02. 2019