C3 Prague

Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)

C3: Always On

Vlastnická struktura
Komunikace 2000 (100 %)
Profil agentury

Jsme brand narrative agentura. Inovujeme a experimentujeme. Marketing opíráme o analýzy a fakta. Za daty vidíme lidi. Žijeme příběhy.

C3 Prague je součástí mezinárodní skupiny Hubert Burda Media a největší evropské sítě obsahových agentur C3 Creative Code & Content. Spolupracujeme s lokálními i mezinárodními klienty v segmentu B2B i B2C. Za svou práci jsme obdrželi řadu lokálních i mezinárodních ocenění v oblasti reklamy a žurnalistiky.

Budujeme dlouhodobé a konzistentní strategie, které se dají snadno rozvíjet a dokážou značku odlišit. Vytváříme promyšlené obsahové platformy a tematické koncepty. Konverzní i prodejní cíle umíme propojit s profilováním značky. 

Raději než o intuici se opíráme o ověřené marketingové principy. Před kreativním ohňostrojem dáváme přednost datové analýze a hlubší znalosti cílových publik. Jen tak můžeme zákazníka dobře poznat a nabídnout mu relevantní obsah. 

Naše kreativní řešení spojují to nejlepší z reklamy, žurnalistiky a imerzivního storytellingu. 

Rok založení
2016
Pracovníků
14 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • Výzkum
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Search engine optimization (SEO)
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Obrat za poslední rok
69 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Česká spořitelna, Moser, ESET Software, Globus, Subway, Semantic Visions
Ocenění
  • Content Marketing Awards
  • Red Dot Awards
  • Good Design Award
  • Galaxy Award
  • Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)
I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

I moje dvouleté děti už umějí přeskakovat reklamy

Thanh Vu Tran, šéf globální marketingové komunikace a strategie Škoda Auto, vysvětluje, jak se řídí marketing pro velkou značku s celosvětovým dosahem a co přesvědčí milleniály, aby si koupili auto. "Mluvíme-li o tom, čemu se dnes nejčastěji říká content marketing, je to pro mě hlavně nástroj individualizace. A ta je dnes nejdůležitějším trendem," je přesvědčen.
  • 28. 11. 2018
7 tipů, jak být always on, a ne always out

7 tipů, jak být always on, a ne always out

Neustále opakujeme, že v dnešní digitální éře už nestačí tradiční přístup, který sází na „sezónní“ mediální kampaně. Dnes musíte s cílovou skupinou komunikovat neustále. Jenže jak najít ta správná témata, abyste byli „always on“, a ne „always out“? Stratég agentury C3 Creative Code and Content Pavel Trnka má pár návrhů.
  • 07. 11. 2018
Přejete si reklamu vycucanou z prstu?

Přejete si reklamu vycucanou z prstu?

Do všech oborů pronikají vyspělé technologie. I taxikáři se dnes řídí informacemi z družic, využívají big data a sociální sítě, hned jak zapnou navigaci. Ale v reklamě se ještě občas sází na dobrý odhad a šestý smysl. My v C3 Creative Code and Content sázíme na technologie, spousty tvrdých dat, inovativní metody marketingu a kreativitu. To je naše navigace, která nás vede přesně zmapovaným trhem k cílové skupině. Ukážeme vám, jak funguje.
  • 24. 10. 2018
„Stavíme newsroomy pro značky“

„Stavíme newsroomy pro značky“

Lukas Kircher, zakladatel berlínské agentury C3 Creative Code and Content, nejvýznamnější content marketingové firmy v Evropě, říká, že lidé dnes udělají cokoli, jen aby se vyhnuli vaší reklamě. A vysvětluje, jak přesvědčil německý Telekom, že jeho značce nejvíc prospěje pořádání technofestivalů. Rozhovor vedl Ondřej Formánek, editor-in-chief C3 Prague.
  • 19. 09. 2018
Vyplácí se vám váš obsahový marketing?

Vyplácí se vám váš obsahový marketing?

Lajky, sdílení a zmínky vždycky analyzujte v kontextu svých obchodních cílů. Blíž o tom pojednává jedenáctý, finální díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 21. 11. 2017
Dobrý marketér má umět naslouchat

Dobrý marketér má umět naslouchat

Naslouchání na sociálních sítích přináší klíčové informace, jak vylepšit služby a získat nové zákazníky. Jak na to? Čtěte desátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 14. 11. 2017
Zhodnoťte svůj obsah na maximum

Zhodnoťte svůj obsah na maximum

Dobrý obsah nestačí jen vydat. Je třeba ho atomizovat, recyklovat. Tím maximalizujete jeho potenciál. Jak to provést? Čtěte devátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 07. 11. 2017
Váš marketingový obsah potřebuje plán

Váš marketingový obsah potřebuje plán

Jak vybalancovat tvorbu parádního obsahu a časové i finanční zdroje? Jak získat nehynoucí respekt grafického týmu? Čtěte osmý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 30. 10. 2017