C3 Prague

Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)

C3: Always On

Vlastnická struktura
Komunikace 2000 (100 %)
Profil agentury

Jsme brand narrative agentura. Inovujeme a experimentujeme. Marketing opíráme o analýzy a fakta. Za daty vidíme lidi. Žijeme příběhy.

C3 Prague je součástí mezinárodní skupiny Hubert Burda Media a největší evropské sítě obsahových agentur C3 Creative Code & Content. Spolupracujeme s lokálními i mezinárodními klienty v segmentu B2B i B2C. Za svou práci jsme obdrželi řadu lokálních i mezinárodních ocenění v oblasti reklamy a žurnalistiky.

Budujeme dlouhodobé a konzistentní strategie, které se dají snadno rozvíjet a dokážou značku odlišit. Vytváříme promyšlené obsahové platformy a tematické koncepty. Konverzní i prodejní cíle umíme propojit s profilováním značky. 

Raději než o intuici se opíráme o ověřené marketingové principy. Před kreativním ohňostrojem dáváme přednost datové analýze a hlubší znalosti cílových publik. Jen tak můžeme zákazníka dobře poznat a nabídnout mu relevantní obsah. 

Naše kreativní řešení spojují to nejlepší z reklamy, žurnalistiky a imerzivního storytellingu. 

Rok založení
2016
Pracovníků
14 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Produkce
  • Social
  • Výzkum
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Search engine optimization (SEO)
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Obrat za poslední rok
69 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Česká spořitelna, Moser, ESET Software, Globus, Subway, Semantic Visions
Ocenění
  • Content Marketing Awards
  • Red Dot Awards
  • Good Design Award
  • Galaxy Award
  • Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)
Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu

Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu

Obsah na webu musí být snadno nalezitelný, zvlášť pro mobily se pak musí rychle načítat. Jak to zařídit? Připomene šestý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 17. 10. 2017
Jak marketingový obsah třídit a uspořádat

Jak marketingový obsah třídit a uspořádat

Kde najít a jak předkládat dobrý doplňkový obsah? Jaké nástroje použít, jaké filtry obsahové i formátové? Čtěte čtvrtý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 03. 10. 2017
Kde se vzal content marketing a proč je důležitý

Kde se vzal content marketing a proč je důležitý

Vítejte u nového seriálu o obsahovém marketingu, který jako výsledek svého know-how připravila komunikační agentura C3. Seriál bude mít 11 dílů, nový díl budeme publikovat vždy v úterý. Začínáme od základů: co vlastně je content marketing a kde se vzal.
  • 12. 09. 2017