Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

C3 Creative Code and Content

Život prostě neběží jenom v kampaních – a neděláme to ani my. Jediný způsob, jak zůstat relevantní, je být "always on". Stáhnout (XLS)

C3: Always On

Vlastnická struktura
C3 Creative Code and Content GmbH (Berlín, Německo) (100 %)
Profil agentury

Dlouhodobý a silný vztah se zákazníky je pro většinu značek tím nevyšším cílem. Takový vztah ale nevznikne na základě jednostranné komunikace. Rodí se ve chvíli, kdy značka dokáže odpovědět na potřeby, zájmy a přání lidí. Kdy umí nejen mluvit, ale i naslouchat.

A přesně to děláme my. Vycházíme ze zkušeností klasické reklamy, ale přidáváme k nim něco navíc – detailní datovou analýzu a precizní žurnalistiku. Výsledkem je obsah, který doplňuje tradiční kampaně a posiluje význam a relevanci značky. Obsah, který je „always on“.

Na českém trhu jsme sice noví – v Praze jsme se objevili v roce 2016 – patříme ale do sítě dalších devíti poboček v pěti evropských zemích s více než 600 zaměstnanci a mnoha lety zkušeností z práce pro různé klienty z různých oborů.

Rok založení
2016
Pracovníků
16 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • Výzkum
  • Video
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Věrnostní programy / CRM
Obrat za poslední rok
69 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Škoda Auto, Česká spořitelna
Ocenění
  • Content Marketing Awards
  • Red Dot Awards
  • Good Design Award
  • Galaxy Award
  • Automotive Agency of the Year (jako součást skupiny C3)
Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu

Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu

Obsah na webu musí být snadno nalezitelný, zvlášť pro mobily se pak musí rychle načítat. Jak to zařídit? Připomene šestý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 17. 10. 2017
Jak marketingový obsah třídit a uspořádat

Jak marketingový obsah třídit a uspořádat

Kde najít a jak předkládat dobrý doplňkový obsah? Jaké nástroje použít, jaké filtry obsahové i formátové? Čtěte čtvrtý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 03. 10. 2017
Kde se vzal content marketing a proč je důležitý

Kde se vzal content marketing a proč je důležitý

Vítejte u nového seriálu o obsahovém marketingu, který jako výsledek svého know-how připravila komunikační agentura C3. Seriál bude mít 11 dílů, nový díl budeme publikovat vždy v úterý. Začínáme od základů: co vlastně je content marketing a kde se vzal.
  • 12. 09. 2017