Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Cannes in Prague

„Data nejsou nová ropa, ale nový jídelníček“

„Data nejsou nová ropa, ale nový jídelníček“

David Fletcher, šéf datařů Wavemakeru, druhé největší mediálky světa, je spoluautorem slavných TouchPoints, které daly agenturám, mediálním manažerům a inzerentům do té doby nevídaný vhled do každodenního života Britů a umožnily jim mimořádně efektivně cílit jejich aktivity. V Cannes byl porotcem kategorie Creative Data, pozítří promluví v Praze.
„Kampaň na sociálních sítích má být house party, ne divadlo“

„Kampaň na sociálních sítích má být house party, ne divadlo“

V kategorii Social & Influencer, jedné z nejnovějších z Cannes Lions, letos zasedala dětská porota. Přesvědčivě to tvrdil její člen Rodrigo Sobral, globální kreativní ředitel agentury Oliver, podle něhož musíte zůstat dítětem, abyste v téhle oblasti uspěli. Pravda, Rod neviděl zdaleka všechno, protože polovinu času strávil s vysokými horečkami na hotelu, přesto dokáže o posuzovaných kampaních pro teenagery vyprávět s dětským zaujetím. Jeho práce pro Niké, Google, Beats nebo Audi jsou nápadité, přitom vždy skvěle funkční. Už 10. října se s ním můžete potkat na Cannes in Prague. Do Česka přijíždí Rodrigo Sobral poprvé v životě.
„Nepřihlašujte jen skvělý nápad, ale jeho ještě lepší provedení“

„Nepřihlašujte jen skvělý nápad, ale jeho ještě lepší provedení“

Rozhovor s Markem Murray Jonesem hrozil průšvihem. První odpovědi naznačovaly, že to celé sklouzne do jednoho velkého klišé - firemní newspeak, korporátní stratég, nic zajímavého. Čím víc otázek ale padlo, tím zajímavější byly jeho odpovědi. Nejzajímavější určitě bude živě v říjnu na Cannes in Prague. Možná to bude jedna z vašich nejintenzivnějších zkušeností celé konference.
„Společensky odpovědné kampaně kritizují ti, kteří je sami neumějí dělat“

„Společensky odpovědné kampaně kritizují ti, kteří je sami neumějí dělat“

Především po letošním ročníku festivalu Cannes Lions se v Česku stalo cool kritizovat vítězné kampaně za jejich společensky odpovědný rozměr. A Cannes Lions za to, že pokud tam dnes chcete uspět, musíte poslat práci právě z oblasti CSR, jinak nemáte šanci. Švédské kreativce Johana Pihla a Mathiase Wikströma z agentury RBK taková reakce šokovala.
„Ve Facebooku sami dobře vědí, že potřebují konkurenci“

„Ve Facebooku sami dobře vědí, že potřebují konkurenci“

Když s ní mluvíte, je velmi milá, ale přesto máte pocit, možná oprávněný, jako byste se ptali na samé nesmysly. Candace Kuss má za sebou plné dvě dekády zkušeností s digitálním marketingem a stála u zrodu sociálních platforem, které začala inovativně využívat už v době, kdy vznikaly. Vždy měla perfektní odhad, která síť bude fungovat, pro jaký segment. Takže je v podstatě jedno na co se ptáte, ona vám namísto odpovědi řekne to, co chce ona.
„Místo značky děláme šuškandu na steroidech“

„Místo značky děláme šuškandu na steroidech“

Rozhovor s Anneke Schogt, členkou poroty kategorie Promo & Activation letošního reklamního festivalu Cannes Lions, se rozjížděl maličko déle, než jsme se dostali k podstatě. O to zajímavější ale pak byl. Obsah vytvářený uživateli dostává v jejím pojetí budování značky úplně nový rozměr: příběh už nevyprávíte vy, ale vaši zákazníci. Na sociálních sítích si sdílejí bezpočet vlastních příběhů o vaší značce, stačí jim jen naslouchat a aktivně se této konverzace účastnit. Jak ale značky zbavit pocitu, že jsou dnes rukojmími v často nevděčné náruči spotřebitele? A jak při tom účinně využívat influencery a opinion leadery? Na akci Cannes in Prague Anneke ukáže, jak v novém světě najít pro značku její pevné místo.