Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Cannes Lions 2018

„Nedělejte reklamu, lidi to nebaví. Nabídněte jim zábavu“

„Nedělejte reklamu, lidi to nebaví. Nabídněte jim zábavu“

„Víte, co se mi líbí na Cannes in Prague? Že to je o obsahu – že ukazuje content, ten nejlepší, a že je zábava se na to koukat. Pro mě bude zábava takový obsah předvést,“ řekla na úvod šéfka kreativních strategií BETC Lennie Stern a začala být pochopitelně ihned sympatická.
„Společensky odpovědné kampaně kritizují ti, kteří je sami neumějí dělat“

„Společensky odpovědné kampaně kritizují ti, kteří je sami neumějí dělat“

Především po letošním ročníku festivalu Cannes Lions se v Česku stalo cool kritizovat vítězné kampaně za jejich společensky odpovědný rozměr. A Cannes Lions za to, že pokud tam dnes chcete uspět, musíte poslat práci právě z oblasti CSR, jinak nemáte šanci. Švédské kreativce Johana Pihla a Mathiase Wikströma z agentury RBK taková reakce šokovala.
„Ve Facebooku sami dobře vědí, že potřebují konkurenci“

„Ve Facebooku sami dobře vědí, že potřebují konkurenci“

Když s ní mluvíte, je velmi milá, ale přesto máte pocit, možná oprávněný, jako byste se ptali na samé nesmysly. Candace Kuss má za sebou plné dvě dekády zkušeností s digitálním marketingem a stála u zrodu sociálních platforem, které začala inovativně využívat už v době, kdy vznikaly. Vždy měla perfektní odhad, která síť bude fungovat, pro jaký segment. Takže je v podstatě jedno na co se ptáte, ona vám namísto odpovědi řekne to, co chce ona.