Česká produkční Social Media

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. (sv. Augustin) Stáhnout (XLS)
Tým České produkční

Tým České produkční

Vlastnická struktura
Jaroslav Novotný (80 %), Jiří Dudorkin (20 %)
Profil agentury

Česká produkční Social Media, dceřiná společnost agentury Česká produkční, vznikla v roce 2014. Specializuje se na digitální marketing, u toho ale nekončí. Umí se na značku a její potřeby podívat komplexně, zamyslet se nad ní strategicky a přijít s návrhem aktivit a kampaní, které zohledňují 360° pohled na marketingovou komunikaci i brand developement. Vydatně jí pomáhají zkušenosti s kompletními nadlinkovými i podlinkovými kampaněmi, které ale umí spojit do výkonových kampaní. Česká produkční tak nezklame ani velké klienty, kteří potřebují komunikovat víc značek najednou a mají odvahu zkoušet nové věci (formáty, média, kanály), ale ani ty, kdo chtějí perfektní exekuci reklamních strategií.

Rok založení
2014
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Vývoj mobilních aplikací
  • E-commerce
  • Tvorba webů
Obrat za poslední rok
18 000 000 Kč
Certifikace
  • Partnerská agentura Googlu