Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Česká produkční Social Media

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. (sv. Augustin) Stáhnout (XLS)
Tým agentury Česká produkční

Tým agentury Česká produkční

Vlastnická struktura
Jaroslav Novotný (100 %)
Profil agentury

Aby naše koncepty fungovaly, nemusíme kreativně upravovat čísla. Od začátku totiž tvoříme kreativy na základě dat. Máme slabost pro IT a nové technologie a umíme si z rozsáhlých výstupů analytických nástrojů vytáhnout smart data, která nám řeknou, na jaká témata, trendy a formáty se při tvorbě kreativy zaměřit, abychom maximálně oslovili cílovou skupinu a plnili výkonnostní cíle nastavené klientem. A pro jistotu si koncepty před vypuštěním do světa odzkoušíme v A/B testingu. Chcete si otestovat vy nás? Rádi vám připravíme funkční strategii pro sociální sítě, dodáme originální obsah, nastavíme display reklamu nebo PPC kampaně. Zvládneme cokoliv, na co si v digitálním světě vzpomenete.

Rok založení
2014
Pracovníků
21 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • E-commerce
  • Tvorba webů
Obrat za poslední rok
27 000 000 Kč
Klíčoví klienti
KiK, Parker Hannifin, Hera (Unilever), XXX Lutz, Feel Eco, Jupí, Palírna U Zeleného stromu, Euromedia, ESSOX, Hornbach, Hami, Cymedica, ČZU, NetBrokers
Certifikace
  • Partnerská agentura Googlu
„Analog v reklamě končí, digitální je i schvalování“

„Analog v reklamě končí, digitální je i schvalování“

"Řada firem řídí digitální kampaně analogovými prostředky, a to prostě nejde," upozorňuje v rozhovoru Jaroslav Novotný, majitel a zakladatel agentury Česká produkční, která se už 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Z ní se v roce 2014 vyčlenila digitální agentura Česká produkční Social Media, která pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, včetně reklamy nebo analýzy jejich výkonnosti. Jaroslav Novotný se tak se svými agenturami dokázal vymanit z doby analogové, držet krok s moderními trendy a zdigitalizovat se. A to i v rámci schvalovacích procesů uvnitř a vně firmy. Nyní to podle něj čeká celý trh.
  • 21. 03. 2019