Máme už 27 let zkušeností a stejně nás pořád baví hrát si s nejnovějšími trendy a formami komunikace. I proto neustále rosteme a máme řadu dlouhodobých klientů. Umíme připravit vše od nezapomenutelného televizní spotu, přes outdoorovou reklamu až po úspěšný event, aby vaše značka byla ve světě skutečně vidět. A naše digitální divize Česká produkční Social Media se pak postará, aby vás nešlo přehlédnout ani na síti. Pomáhali jsme rozvíjet komunikaci řady velkých společností a umíme připravit i úspěšný start nového produktu. Chcete vědět, jak můžeme pomoci právě vám? Stačí se u nás zastavit na nezávaznou konzultaci.
- Outdoor
- Produkce
- TV
- Radio
- Eventy
- Zlatá pecka, kampaň Marila, 2003

Česká produkční spravuje sociální sítě Hornbachu

Česká produkční udělala z výtahu v Hamleys dětskou postýlku

„Analog v reklamě končí, digitální je i schvalování“

Jak vzniká audiokniha: jsou za ní měsíce práce

Jak Jupí na onlinu ušetřilo: využilo živého ježka

Young Lions: kategorii PR vyhráli Lucía Vítová a Jakub Wija z Ogilvy

Streaming vládne hudebnímu trhu v Česku, meziročně vzrostl o pětinu

Internetový Kinobox po 15 letech redesignuje, propojuje se s videotékami

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Young Lions: kategorii Digital vyhrály Jana Brišová a Iman Delić z DDB

Deník.cz bude mít obtýden čtvrthodinový videorozhovor s prezidentem Pavlem

V 35. AppParade vyhrály aplikace Mamio a Zásilkovna, cenu diváků získalo Qerko

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

„Kandidovat chci a budu.“ Petr Dvořák hodlá objahovat post generálního ředitele ČT
