Česká produkční

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. (sv. Augustin) Stáhnout (XLS)
Tým České produkční

Tým České produkční

Vlastnická struktura
Jaroslav Novotný (100 %)
Profil agentury

Česká produkční vznikla v roce 1993. Původně produkční společnost, která tvořila videa, se ale velice rychle přeměnila v plnohodnotnou reklamní agenturu, nebo komunikační shop, jak se sama agentura definovala. Zájem o video a moderní formy komunikace však v agentuře zůstával a v roce 2014 vznikla její dceřiná společnost Česká produkční Social Media. Česká produkční se svou digitální divizí tak nezklame ani velké klienty, kteří potřebují komunikovat víc značek najednou a mají odvahu zkoušet nové věci (formáty, média, kanály), ale ani ty, kdo chtějí perfektní exekuci reklamních strategií.

Rok založení
1993
Pracovníků
32 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • TV
  • Radio
  • Eventy
Obrat za poslední rok
21 000 000 Kč
Klíčoví klienti
KiK, Parker Hannifin, Hera (Unilever), XXX Lutz, Feel Eco, Jupí, Palírna U Zeleného stromu, Euromedia
Ocenění
  • Zlatá pecka, kampaň Marila, 2003