Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Česká produkční

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. (sv. Augustin) Stáhnout (XLS)
Tým České produkční

Tým České produkční

Vlastnická struktura
Jaroslav Novotný (100 %)
Profil agentury

Máme už 25 let zkušeností a stejně nás pořád baví hrát si s nejnovějšími trendy a formami komunikace. I proto neustále rosteme a máme řadu dlouhodobých klientů. Umíme připravit vše od nezapomenutelného televizní spotu, přes outdoorovou reklamu až po úspěšný event, aby vaše značka byla ve světě skutečně vidět. A naše digitální divize Česká produkční Social Media se pak postará, aby vás nešlo přehlédnout ani na síti. Pomáhali jsme rozvíjet komunikaci řady velkých společností a umíme připravit i úspěšný start nového produktu. Chcete vědět, jak můžeme pomoci právě vám? Stačí se u nás zastavit na nezávaznou konzultaci.

Rok založení
1993
Pracovníků
32 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • TV
  • Radio
  • Eventy
Obrat za poslední rok
21 000 000 Kč
Klíčoví klienti
KiK, Parker Hannifin, Hera (Unilever), XXX Lutz, Feel Eco, Jupí, Palírna U Zeleného stromu, Euromedia
Ocenění
  • Zlatá pecka, kampaň Marila, 2003
„Analog v reklamě končí, digitální je i schvalování“

„Analog v reklamě končí, digitální je i schvalování“

"Řada firem řídí digitální kampaně analogovými prostředky, a to prostě nejde," upozorňuje v rozhovoru Jaroslav Novotný, majitel a zakladatel agentury Česká produkční, která se už 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Z ní se v roce 2014 vyčlenila digitální agentura Česká produkční Social Media, která pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, včetně reklamy nebo analýzy jejich výkonnosti. Jaroslav Novotný se tak se svými agenturami dokázal vymanit z doby analogové, držet krok s moderními trendy a zdigitalizovat se. A to i v rámci schvalovacích procesů uvnitř a vně firmy. Nyní to podle něj čeká celý trh.