Cheil Czech je 360° komunikační agenturou, která působí na českém trhu od roku 2012. Věříme, že obchodům se daří lépe, pokud naleznete ta správná spojení. Proto pracujeme s propojením reálného a digitálního světa na základě detailních analýz, které přimějí zákazníka sžít se s danou značkou. Zaměřujeme se na širokou škálu komunikačních kanálů od ATL, BTL, digitální média až po retail. Našim klientům poskytujeme inovativní, praktická a kreativní řešení s efektivními výsledky. To, co děláme, nás baví a na našich výsledcích je to znát. Od roku 2021 Cheil prezentuje své retailové aktivity pod značkou Shoptect a je svým klientům partnerem nejen v oblasti data driven performance marketingu, ale i revolučních a technologicky vyspělých řešení v oblasti prodeje jak fyzického, tak virtuálního, ale i hybridního.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Social
- TV
- Radio
- Influencer marketing
- Content marketing
- E-commerce
- Eventy
- Tvorba webů
- Maloobchod
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Mediální plánování
- Direct marketing
- Věrnostní programy / CRM
- Kosmetika
- Automobilky
- Spotřební elektronika
- Maloobchod
- Móda
- Veřejný sektor
- POPAI Award 2021: Foldable Photo Wall
- POPAI Award 2020: Pedestal Foldable
- POPAI Award 2016: 4D VR Experience Modul
- POPAI Award 2015: Modular Display System
- AKA
- POPAI

Young Lions 2020: kategorii Digital vyhrálo duo Boukalová & Malis z Cheilu

Novinku Galaxy A7 ukazuje interaktivní pedestal

Nové Galaxy Watch představili dva muži a žena

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
