Byli jsme jednou z prvních reklamních agentur v Česku a v mnoha ohledech jsme první pořád. Náskok před konkurencí nám zaručuje unikátní nástroj #datacreatives, díky kterému máme enormní množství dat o cílových skupinách. A naše silná kreativa díky tomu stojí na pevných a relevantních základech.
Jsme fullservisová agentura s vlastní mediální agenturou Can Media a v roce 2012 jsme se stali spoluzakladateli reklamní sítě WeCan, která sdružuje špičkové agentury v regionu CEE. Díky úzké spolupráci a velké analytické expertize disponujeme unikátními daty pro orchestraci kreativních i mediálních kampaní v tomto regionu.
Jsme nejstarší, nejzkušenější a máme desítky kreativních cen. Ale to hlavní je, že naše reklamy skvěle fungují.
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- E-commerce
- Eventy
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Mediální plánování
- Direct marketing
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Employer branding
- Výkonnostní marketing / PPC
- Kreativa
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Finance
- Maloobchod
- Farmacie
- Neziskový sektor / charita
- Energetika
- Služby
- 11x Zlatá pecka
- 9x ADC Awards / Louskáček
- 5x EFFIE Awards
- 2x IMC Awards
- 2x IMC European Awards
- 2x Duhová kulička
- 2x Český direkt & Promo
- 1x Clio Awards
- 1x AdParáda ADC Czech
- 1x Cannes Lions, Exhibition selection
- 1x Heuréka ShopRoku
- 1x IEA 15
- 1x 26. Golden Drum 2019 Finalist
- 1x Golden Award of Montreux 2019 Finalist
- Hospodářská komora ČR

Comtech obhájil Mercedes-Benz Trucks na další tři roky

Kreativním ředitelem Comtechu je Manuel Prada, střídá Petra Vlasáka

Comtech propaguje věrnostní aplikaci hradeckého nákupního centra Aupark

Výdaje na reklamu ve střední a východní Evropě loni vinou covidu poklesly o 8 %

Klientskou péči v Comtechu posílí Aneta Kalous

„Ruce se povedly a o porno si přímo říkají!“ Kampaň od Comtechu vítězí

„Dej svý ruce voraz,“ nabádal Český červený kříž uživatele Pornhubu

Comtech Can nově pracuje pro krmiva Fitmin, uvádí kampaň na přírodní pamlsky

Comtech Can uvádí platformu #datacreatives

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Vzniká seriál o nálezu kokainu mezi banány, nejdřív ho uvede Prima+

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?

Agenturní skupina Near & Dear přesídlila pod jednu střechu
