Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Top 10 českých reklamních kampaní roku 2019

Top 10 českých reklamních kampaní roku 2019

Pátým rokem zkušení čeští kreativci hodnotili týden co týden v naší Reklamní katovně nové tuzemské kampaně. Tady je desítka reklam, které se jim v uplynulém roce líbily nejvíc.
  • 01. 01. 2020
Reklamní index WeCan: Česko nově v čele regionu

Reklamní index WeCan: Česko nově v čele regionu

Výroční žebříček potřetí změřil sílu reklamního trhu ve srovnání s nominálním HDP zemí. Agenturní síť WeCan ho uvedla v Praze na Cannual Conference, kterou uspořádal Comtech.
  • 11. 12. 2017