Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Contagious

Z pohledu alchymisty Roryho Sutherlanda

Z pohledu alchymisty Roryho Sutherlanda

Rory Sutherland je jedna z největších osobností britské reklamy a také největší nadšenec do behaviorální ekonomie. Před vydáním své knihy Alchymie mluvil Sutherland s Jamesem Swiftem z Contagious. O značkách, předsudcích a síle nápadů, které nedávají smysl.
Kruhy touhy: jak se značka Audi vrátila do čela

Kruhy touhy: jak se značka Audi vrátila do čela

Po letech racionální komunikace o nízké spotřebě ztratily vozy značky Audi v očích spotřebitelů svoji "nebezpečnou" osobnost. Agentura BBH, která dostala zadání znovu probudit vyhaslou touhu, definovala nový standard luxusu a vrátila do komunikace značky emoce. A protlačila Audi zpět na čelo luxusního segmentu, píše James Swift z Contagious.
Géniové říkají, co jsou největší výzvy v marketingu

Géniové říkají, co jsou největší výzvy v marketingu

Contagious i začátkem letoška přinesl souhrn myšlenek od největších marketingových mozků z celého světa, aby vám pomohl se zorientovat. Čím se máme ještě v roce 2019 stihnout nechat vést respektovanými profesory, šéfy firem na špičce technologického vývoje, jako je Apple a Alibaba, a předními marketéry ze společností jako Lego a Unilever?
... a poteče krev!

... a poteče krev!

Trh s produkty dámské intimní hygieny byl dlouho – nápadně – bez poskvrnky. Plný širokých úsměvů, kolových sukní... marketing neodpovídající realitě. Značka vložek Bodyform (na českém trhu prodává pod značkou Libresse) hledala způsob, jak prorazit s menším rozpočtem než lídr segmentu Always, a přitom méně "punkově" než úplně noví konkurenti. Odpověď byla jasná - pravda. Víc informací má Sophie Epstein z Contagious.
Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

Už mnoho let označují analytici Amazon za spícího obra reklamy. Až nyní se obr probudil. Amazon využívá dat od registrovaných obchodníků a nabízí značkám atraktivní reklamní služby. Může ale ohrozit postavení gigantů online reklamy? Co na to Facebook a Google? Odpovědi hledal James Swift z Contagious.
Evangelium podle Godina

Evangelium podle Godina

Seth Godin se rád trefuje do narcistních marketérů a tweetů oblíbených značek. Zpochybňuje autentičnost a rozhodně nehodlá svoji rétoriku mírnit jen proto, že se dostal mezi elitu marketingové branže, jak zjistil James Swift z Contagious.
Pod-lidi

Pod-lidi

Podcasty rostou podobně strmě jako streaming hudby, a značky se tady snaží najít nové reklamní příležitosti. James Swift píše o možnostech, s nimiž lze dynamický kanál využít.
Lanierovo inferno

Lanierovo inferno

Počítačový vědec a průkopník virtuální reality Jaron Lanier se svými hlubokými znalostmi oboru vykreslil hrůzný příběh sociálních sítí jako prostředku manipulace, co obrací člověka proti člověku, a reklama je ten nestoudný šašek, který toho netvora krmí, píše James Swift.