Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Contagious

Géniové říkají, co jsou největší výzvy v marketingu

Géniové říkají, co jsou největší výzvy v marketingu

Contagious i začátkem letoška přinesl souhrn myšlenek od největších marketingových mozků z celého světa, aby vám pomohl se zorientovat. Čím se máme ještě v roce 2019 stihnout nechat vést respektovanými profesory, šéfy firem na špičce technologického vývoje, jako je Apple a Alibaba, a předními marketéry ze společností jako Lego a Unilever?
... a poteče krev!

... a poteče krev!

Trh s produkty dámské intimní hygieny byl dlouho – nápadně – bez poskvrnky. Plný širokých úsměvů, kolových sukní... marketing neodpovídající realitě. Značka vložek Bodyform (na českém trhu prodává pod značkou Libresse) hledala způsob, jak prorazit s menším rozpočtem než lídr segmentu Always, a přitom méně "punkově" než úplně noví konkurenti. Odpověď byla jasná - pravda. Víc informací má Sophie Epstein z Contagious.
Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

Amazon byl spící obr reklamy, teď se probouzí

Už mnoho let označují analytici Amazon za spícího obra reklamy. Až nyní se obr probudil. Amazon využívá dat od registrovaných obchodníků a nabízí značkám atraktivní reklamní služby. Může ale ohrozit postavení gigantů online reklamy? Co na to Facebook a Google? Odpovědi hledal James Swift z Contagious.
Evangelium podle Godina

Evangelium podle Godina

Seth Godin se rád trefuje do narcistních marketérů a tweetů oblíbených značek. Zpochybňuje autentičnost a rozhodně nehodlá svoji rétoriku mírnit jen proto, že se dostal mezi elitu marketingové branže, jak zjistil James Swift z Contagious.
Pod-lidi

Pod-lidi

Podcasty rostou podobně strmě jako streaming hudby, a značky se tady snaží najít nové reklamní příležitosti. James Swift píše o možnostech, s nimiž lze dynamický kanál využít.
Lanierovo inferno

Lanierovo inferno

Počítačový vědec a průkopník virtuální reality Jaron Lanier se svými hlubokými znalostmi oboru vykreslil hrůzný příběh sociálních sítí jako prostředku manipulace, co obrací člověka proti člověku, a reklama je ten nestoudný šašek, který toho netvora krmí, píše James Swift.
„Bublina musí prasknout“

„Bublina musí prasknout“

Reklamní průmysl vězí v bublině posedlosti vlastními zájmy a značky se za každou cenu snaží urvat něco z milleniálského trhu. Není se co divit, že se často kazí věci, které by se kazit nemusely, píše se v nové knize o strategii a plánování, jež vyvrací mnohé mýty. George Wyndham z Contagious hovořil se Sarah Carter, spoluautorkou známé knihy How Not To Plan, o tom, co musí plánovači dělat, aby vystoupili z tohoto začarovaného kruhu.