Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Contagious

Pod-lidi

Pod-lidi

Podcasty rostou podobně strmě jako streaming hudby, a značky se tady snaží najít nové reklamní příležitosti. James Swift píše o možnostech, s nimiž lze dynamický kanál využít.
Lanierovo inferno

Lanierovo inferno

Počítačový vědec a průkopník virtuální reality Jaron Lanier se svými hlubokými znalostmi oboru vykreslil hrůzný příběh sociálních sítí jako prostředku manipulace, co obrací člověka proti člověku, a reklama je ten nestoudný šašek, který toho netvora krmí, píše James Swift.
„Bublina musí prasknout“

„Bublina musí prasknout“

Reklamní průmysl vězí v bublině posedlosti vlastními zájmy a značky se za každou cenu snaží urvat něco z milleniálského trhu. Není se co divit, že se často kazí věci, které by se kazit nemusely, píše se v nové knize o strategii a plánování, jež vyvrací mnohé mýty. George Wyndham z Contagious hovořil se Sarah Carter, spoluautorkou známé knihy How Not To Plan, o tom, co musí plánovači dělat, aby vystoupili z tohoto začarovaného kruhu.