Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Content marketing

Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Lidstvo miluje univerzální řešení. Problém je, že často nefungují. Přesto se s nimi právě v marketingu poslední dobou roztrhl pytel. Už se vám ze všech sociálních sítí, virtuální reality a umělé inteligence točí hlava? Nepanikařte. Nové neznamená automaticky dobré pro každého. Každopádně je na to třeba jít s rozmyslem a chladnou hlavou. Každý měsíc se teď podíváme na jednu módní záležitost v marketingu a posoudíme ji střízlivě.
  • 16. 01. 2018
Vyplácí se vám váš obsahový marketing?

Vyplácí se vám váš obsahový marketing?

Lajky, sdílení a zmínky vždycky analyzujte v kontextu svých obchodních cílů. Blíž o tom pojednává jedenáctý, finální díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 21. 11. 2017
Dobrý marketér má umět naslouchat

Dobrý marketér má umět naslouchat

Naslouchání na sociálních sítích přináší klíčové informace, jak vylepšit služby a získat nové zákazníky. Jak na to? Čtěte desátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 14. 11. 2017
Zhodnoťte svůj obsah na maximum

Zhodnoťte svůj obsah na maximum

Dobrý obsah nestačí jen vydat. Je třeba ho atomizovat, recyklovat. Tím maximalizujete jeho potenciál. Jak to provést? Čtěte devátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 07. 11. 2017
Váš marketingový obsah potřebuje plán

Váš marketingový obsah potřebuje plán

Jak vybalancovat tvorbu parádního obsahu a časové i finanční zdroje? Jak získat nehynoucí respekt grafického týmu? Čtěte osmý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 30. 10. 2017
Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu

Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu

Obsah na webu musí být snadno nalezitelný, zvlášť pro mobily se pak musí rychle načítat. Jak to zařídit? Připomene šestý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 17. 10. 2017