Content marketing

„Stavíme newsroomy pro značky“

„Stavíme newsroomy pro značky“

Lukas Kircher, zakladatel berlínské agentury C3 Creative Code and Content, nejvýznamnější content marketingové firmy v Evropě, říká, že lidé dnes udělají cokoli, jen aby se vyhnuli vaší reklamě. A vysvětluje, jak přesvědčil německý Telekom, že jeho značce nejvíc prospěje pořádání technofestivalů. Rozhovor vedl Ondřej Formánek, editor-in-chief C3 Prague.
  • 19. 09. 2018
Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Content marketing: obsah je prostředek, ne účel!

Lidstvo miluje univerzální řešení. Problém je, že často nefungují. Přesto se s nimi právě v marketingu poslední dobou roztrhl pytel. Už se vám ze všech sociálních sítí, virtuální reality a umělé inteligence točí hlava? Nepanikařte. Nové neznamená automaticky dobré pro každého. Každopádně je na to třeba jít s rozmyslem a chladnou hlavou. Každý měsíc se teď podíváme na jednu módní záležitost v marketingu a posoudíme ji střízlivě.
  • 16. 01. 2018
Vyplácí se vám váš obsahový marketing?

Vyplácí se vám váš obsahový marketing?

Lajky, sdílení a zmínky vždycky analyzujte v kontextu svých obchodních cílů. Blíž o tom pojednává jedenáctý, finální díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
  • 21. 11. 2017