Content marketing
Vyplácí se vám váš obsahový marketing?
Lajky, sdílení a zmínky vždycky analyzujte v kontextu svých obchodních cílů. Blíž o tom pojednává jedenáctý, finální díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
Dobrý marketér má umět naslouchat
Naslouchání na sociálních sítích přináší klíčové informace, jak vylepšit služby a získat nové zákazníky. Jak na to? Čtěte desátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
Zhodnoťte svůj obsah na maximum
Dobrý obsah nestačí jen vydat. Je třeba ho atomizovat, recyklovat. Tím maximalizujete jeho potenciál. Jak to provést? Čtěte devátý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
Váš marketingový obsah potřebuje plán
Jak vybalancovat tvorbu parádního obsahu a časové i finanční zdroje? Jak získat nehynoucí respekt grafického týmu? Čtěte osmý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
PR v novém. Aby o vás lidi četli a mluvili
Jak si budovat publikum? Čtěte sedmý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
Tesco uvádí vlastní časopis Tesco Loves Baby
Magazín cílený na rodiče vychází dvakrát ročně, tiskne 40.000 kusů, s Clubcard je za 1 Kč.
Jak se vyznat v tlačenici: optimalizace webu
Obsah na webu musí být snadno nalezitelný, zvlášť pro mobily se pak musí rychle načítat. Jak to zařídit? Připomene šestý díl seriálu agentury C3 Prague o content marketingu.
Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Spory ohledně Moravce a Hynka
Celý Etický panel ČT rezignoval, po sporech s ředitelem Součkem
Deset příběhů o výchově dětí
ČT natáčí seriál Ratolesti, navazuje na Ochránce
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač
Na Klatovsku vznikne nový televizní multiplex, bude v něm vysílat Filmpro
Digilidi s Laštovkou na drátě
Samir Hauser: Cítím, že tím někomu zachráním život!
Bývalý zahraničář obhajuje funkci