Crossmediální měření

V tendru ATO vyhrál Nielsen Admosphere

V tendru ATO vyhrál Nielsen Admosphere

Nielsen Admosphere byl jediný zájemce, televizím zajistí crossplatformní měření na pět let. K měření televizní sledovanosti se přidá měření videoobsahu šířeného přes internet.
  • 14. 11. 2016
Do tendru ATO se hlásí jen Nielsen Admosphere

Do tendru ATO se hlásí jen Nielsen Admosphere

O pětileté peoplemetrové měření se uchází jen stávající provozovatel Nielsen Admosphere, další předběžní zájemci GfK a Kantar Media přihlášku do tendru nakonec nepodali.
  • 04. 10. 2016
Další státní tendr padl, tušíme proč

Další státní tendr padl, tušíme proč

Proč Horská služba zrušila i svůj druhý tendr. Jak se daří měření obsahu napříč médii. Redaktor Médiáře glosuje 47. týden v českém marketingu a médiích.
  • 22. 11. 2015
„Na novém měření musí nejdřív vzniknout politicko-obchodní shoda“

„Na novém měření musí nejdřív vzniknout politicko-obchodní shoda“

"Internet jako médium je dnes podceněný. Chceme měření, které srovná jednotlivé mediatypy 'jednotnější' měnou. Které ukáže inzerentům, že internet je významnější médium, než jak se o něm dnes mluví," prohlašuje v rozhovoru s Médiářem Michal Feix, prokurista Seznam.cz, české internetové jedničky.
  • 15. 06. 2015