Czech Media Invest

Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Nativní reklama podle největších mediálních domů: jak ji dělají Seznam.cz, CNC a Mafra

Přední české mediální domy v posledních letech budují oddělení zaměřená na takzvanou nativní reklamu, druh inzerce, který svou formou i obsahem připomíná redakční články. Komerční textaři spolu s grafiky, kodéry a marketingovými stratégy připravují speciální propracované stránky, které bývají mezi čtenáři podobně čtené jako původní zpravodajství. Co vše nativní reklama nabízí a jaký o ni je u inzerentů zájem, o tom s Médiářem mluvili Ondřej Sitta ze Seznamu, Radka Bendová z Czech News Center a Tomáš Málek z Mafry.
  • 16. 06. 2022
Tomáš Stránský: „Během tří let nainvestujeme stovky milionů do rozvoje onlinu“

Tomáš Stránský: „Během tří let nainvestujeme stovky milionů do rozvoje onlinu“

"Historicky jsme byli nastavení na každoroční maximalizaci zisků, teď je ovšem zejména do onlinu nutné investovat značné prostředky na technologické zajištění a rozvoj našich obsahových služeb," říká v rozhovoru s Médiářem Tomáš Stránský, jeden ze dvou ředitelů mediálního domu Czech News Center. O konkrétních plánech vydavatelství promluvil nad čerstvě zveřejněnými hospodářskými výsledky firmy za loňský "covidový" rok.
  • 06. 10. 2021