Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shopper-centrické znalosti pro maximalizaci účinku. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z agentury Dago pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.
- Point of sale (POS)
- Alkohol
- Spotřební elektronika
- Potravinářství
- Pet
- Nápoje
Vítězství v POPAI Central Europe Awards 2021
- SHOP IN SHOP STARBUCKS & NESCAFÉ DOLCE GUSTO
vítěz kategorie Potraviny - PALETOVÉ VYSTAVENÍ NATURA
vítěz kategorie Nealkoholické nápoje - SHOP-IN-SHOP BOŽKOV REPUBLICA
vítěz kategorie Alkoholické nápoje, tabák - DISPLAY UNIT ORAL-B
vítěz kategorie Péče o zdraví - STOJAN LEGO VEHICLES
vítěz kategorie Hračky - ENDCAP PEDIGREE
vítěz kategorie Pet food

Sýry Veselá kráva mají nové vystavení, shop-in-shop cílí netypicky na děti

První spotřebitelská soutěž Jägermeisteru od Garpu zvedla prodeje o čtvrtinu

Místní pobočce POPAI předsedá Šimek z Wellenu
Elektrické zubní kartáčky nabízí rozšířená realita

Dago a Global Marketing jdou společně do retailu

Rada přijala výroční zprávu o loňské činnosti ČT, výtky vůči publicistice do ní neprošly

Soukupova Médea opět čelí insolvenčnímu návrhu, podaly ho ČT a Media Club skupiny Prima

Generálním ředitelem ČTK zvolen Jaroslav Kábele

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Economia představuje webový Centrum Výběr

Dopravní Rádio Dálnice na FM končí, nahradí ho Podcasty na cesty

Asociace online vydavatelů získala mocného člena: skupinu Prima

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Vzniká seriál o nálezu kokainu mezi banány, nejdřív ho uvede Prima+
