Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Dark Side

Stáhnout (XLS)
Rok založení
2011
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
  • Eventy
Obrat za poslední rok
70 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Fashion Arena Prague Outlet, Staropramen, Milka, KFC, Starbucks, Sanofi Aventis, Cinema City, Deloitte, Korunní, Sue Ryder
Ocenění

Česká cena za PR 2016, Agentura roku 2015 a další

Členství v organizacích
  • AKA
  • AČRA MK
  • APRA
  • Hospodářská komora ČR
  • POPAI
  • Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ)