Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Dark Side

Stáhnout (XLS)
Rok založení
2011
Pracovníků
40 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Digital
  • Outdoor
  • Produkce
  • Vývoj mobilních aplikací
  • Social
  • TV
  • Radio
  • E-commerce
  • Eventy
Obrat za poslední rok
70 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Fashion Arena Prague Outlet, Staropramen, Milka, KFC, Starbucks, Sanofi Aventis, Cinema City, Deloitte, Korunní, Sue Ryder
Ocenění

Česká cena za PR 2016, Agentura roku 2015 a další

Členství v organizacích
  • AKA
  • AČRA MK
  • APRA
  • Hospodářská komora ČR
  • POPAI
  • Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ)
„Staropramen je pro novodobé dělníky Smíchova“

„Staropramen je pro novodobé dělníky Smíchova“

Staropramen se v marketingové komunikaci posouvá od inovací k tradici, k původnímu akcionářskému pivovaru na pražském Smíchově a jeho značce. „Pořád jsme dělníci, kteří pracují pro někoho, aby vytvořili hodnoty,“ říká o smíchovských v rozhovoru s Médiářem senior brand manažerka Pivovarů Staropramenu Petra Chovancová.