Pracujeme pro firmy, které chtějí zlepšovat, inovovat či něco nového vytvářet. Najdete mezi nimi inovující korporace, rostoucí startupy nebo expandující firmy. Právě u nich totiž skvěle uplatníme náš agilní přístup k tvorbě kampaní. Místo jedné velké big-bang kampaně, která buď zafunguje nebo ne, totiž kampaně často nejdřív testujeme v malém a následně spouštíme ve velkém podle toho, co má na trhu nejlepší výsledky. Využíváme tak to, v čem je online nejsilnější – dobrou měřitelnost a přesné zacílení.
Ve své práci kombinujeme expertízu ve výkonnostním marketingu a mediálním nasazení kampaní, s kreativou, kterou stavíme na míru jednotlivým digitálním kanálům.
Na trhu působíme jako agentura Digital Ant od poloviny roku 2012.
- Digital
- Social
- E-commerce
- Branding / naming / vizuální identita
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Výkonnostní marketing / PPC
- Informační technologie
- Finance
- Maloobchod
- Reality
- Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
- Google Partner
- Hotjar Partner
- Mailchimp Partner
- Meta Business Partner

E-shop Emco pokračuje s agenturou Digital Ant

Digital Ant nově pracuje pro Stiebel Eltron

Studentskou rezidenci The Fizz představují v metru vitríny s lentikulárním tiskem

„Honzo, Honzo, pojďte k nám!“ Legendární fotbalista Koller dělá reklamu na FlashSport

Půjčování aut HoppyGo má letní kampaň, na internetu cílí hlavně na mladé

Hnutí Praha sobě ve volbách pomohla Digital Ant

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Senát bude volit šest nových členů Rady ČT, třetinu kontrolního orgánu

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Nový šéf ČT Jan Souček: Dědím televizi stabilizovanou, ale není to zlaté rouno

Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury
