Pracujeme pro firmy, které chtějí zlepšovat, inovovat či něco nového vytvářet. Najdete mezi nimi inovující korporace, rostoucí startupy nebo expandující firmy. Právě u nich totiž skvěle uplatníme náš agilní přístup k tvorbě kampaní. Místo jedné velké big-bang kampaně, která buď zafunguje nebo ne, totiž kampaně často nejdřív testujeme v malém a následně spouštíme ve velkém podle toho, co má na trhu nejlepší výsledky. Využíváme tak to, v čem je online nejsilnější – dobrou měřitelnost a přesné zacílení.
Ve své práci kombinujeme expertízu ve výkonnostním marketingu a mediálním nasazení kampaní, s kreativou, kterou stavíme na míru jednotlivým digitálním kanálům.
Na trhu působíme jako agentura Digital Ant od poloviny roku 2012.
- Digital
- Social
- E-commerce
- Branding / naming / vizuální identita
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Výkonnostní marketing / PPC
- Informační technologie
- Finance
- Maloobchod
- Reality
- Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
- Google Partner
- Hotjar Partner
- Mailchimp Partner
- Meta Business Partner

Digital Ant nově pracuje pro Stiebel Eltron

Studentskou rezidenci The Fizz představují v metru vitríny s lentikulárním tiskem

„Honzo, Honzo, pojďte k nám!“ Legendární fotbalista Koller dělá reklamu na FlashSport

Půjčování aut HoppyGo má letní kampaň, na internetu cílí hlavně na mladé

Hnutí Praha sobě ve volbách pomohla Digital Ant

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
-
Sehnat interního designéra je pro firmy skoro nadlidský úkol, říká Tomáš Wojcik z 2Fresh
-
Digisemestr se po dvou letech vrací do školních lavic
-
Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Ceny Lemur vyhrál projekt od Pram Consulting, za přínos oboru oceněn Vladimír Bystrov

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Značky McGarryBowen, Isobar a Spectra v Česku končí, místo nich bude Dentsu Creative

Namísto odvolání všech radních ČT teď vláda plánuje navýšit jejich počet
