Pracujeme pro firmy, které chtějí zlepšovat, inovovat či něco nového vytvářet. Najdete mezi nimi inovující korporace, rostoucí startupy nebo expandující firmy. Právě u nich totiž skvěle uplatníme náš agilní přístup k tvorbě kampaní. Místo jedné velké big-bang kampaně, která buď zafunguje nebo ne, totiž kampaně často nejdřív testujeme v malém a následně spouštíme ve velkém podle toho, co má na trhu nejlepší výsledky. Využíváme tak to, v čem je online nejsilnější – dobrou měřitelnost a přesné zacílení.
Ve své práci kombinujeme expertízu ve výkonnostním marketingu a mediálním nasazení kampaní, s kreativou, kterou stavíme na míru jednotlivým digitálním kanálům.
Na trhu působíme jako agentura Digital Ant od poloviny roku 2012.
- Digital
- Social
- E-commerce
- Branding / naming / vizuální identita
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
- Výkonnostní marketing / PPC
- Informační technologie
- Finance
- Maloobchod
- Reality
- Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
- Google Partner
- Hotjar Partner
- Mailchimp Partner
- Meta Business Partner

E-shop Emco pokračuje s agenturou Digital Ant

Digital Ant nově pracuje pro Stiebel Eltron

Studentskou rezidenci The Fizz představují v metru vitríny s lentikulárním tiskem

„Honzo, Honzo, pojďte k nám!“ Legendární fotbalista Koller dělá reklamu na FlashSport

Půjčování aut HoppyGo má letní kampaň, na internetu cílí hlavně na mladé

Hnutí Praha sobě ve volbách pomohla Digital Ant

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž

Mistrovství světa v hokeji letos na ČT sledovalo o půl milionu lidí míň než loni

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Michaela Luňáčková se stala managing partnerem agentury Cognito
