Dr. Max
Kam se řítí lékárenský trh v Česku
Lékárny Benu pohltí síť Fajn lékáren. Dr. Max stále expanduje. Pilulka.cz otvírá obří sklad.
Tentokrát ani nikdo nekandidoval
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Změna po jednom a tři čtvrtě roku
Billa mění ředitele, vedení se ujímá Marek Doležal. Přichází ze Slovenska
Digilidi s Laštovkou na drátě
Jiří Hauška: Celý život se snažím nakreslit dokonalé kolo
Čtvrtý kanál mediální skupiny Pavla Hájka
Televize „eRko“ plánuje z vysílačů pokrýt devět krajských měst včetně Prahy
Před premiérou závěrečné série
Seriál z Voya poprvé přechází do bezplatného vysílání: Nova nasadí Ivetu
Effectix Group má přes 100 pracovníků
Effectix se stává skupinou, přidává mediální agenturu Skyline Media
Žlutá zůstává, místo červené je bílá
Maloobchodní řetězec Billa přichází s novou vizuální identitou a sloganem
Debata o public relations
Bystrov, Schober, Husták: Jak dobře dělat PR a jak je správně měřit
Čísla z nového výzkumu