Důvěra

„Design může s důvěrou pomoci, ale musí pro ni už být předpoklad“

„Design může s důvěrou pomoci, ale musí pro ni už být předpoklad“

„Hodně toho, čemu říkáme design, je jen povrchní změna. Progres vyžaduje důvěru. Lídři musí důvěřovat inovátorům, musí důvěřovat, že zákazníci inovace přijmou. Bez důvěry v budoucnost se odsuzujeme k opakování minulosti,“ říká Michael Wolff, absolutní legenda (nejen) designu, s víc než padesátiletou zkušeností v budování značek. Jde o další ze série rozhovorů na téma důvěry, jež vede Rostislav Starý z Konektoru s tvůrci z různých oborů.
  • 26. 08. 2020
„Jak můžou značkám pomoci agentury, když nemají žádné své ‚proč‘?“

„Jak můžou značkám pomoci agentury, když nemají žádné své ‚proč‘?“

"Důvěra je dnes vůbec nejdůležitější metrika," tvrdí marketér Max Lenderman. Ten prošel nejlepšími světovými agenturami a vždy tíhnul k purpose-driven marketingu, tedy k pojetí, kdy by značky měly sledovat "vyšší smysl" a na něm stavět i své komunikační aktivity. S Maxem mluvil Rostislav Starý z Konektoru, pokračuje tak ve svém seriálu na téma důvěry.
  • 20. 05. 2020
Jak budovat důvěryhodnou značku

Jak budovat důvěryhodnou značku

V 21. století si můžete koupit leccos - prostor, reach, engagement, fanoušky, GRPy... Ale to nejdůležitější si nekoupíte - důvěru. Protože důvěru si musíte zasloužit. A přitom je to nezbytná komodita pro budoucnost vašeho brandu.
  • 19. 11. 2019
„Vyšší důvěra může pro média znamenat i vyšší příjmy“

„Vyšší důvěra může pro média znamenat i vyšší příjmy“

"Věřím, že neexistuje víc pravd. Každopádně podle našeho výzkumu existují čtyři typy uživatelů. A většině můžeme pomoci nalézt důvěryhodný zdroj zpravodajství," říká Sally Lehrman, dřív úspěšná novinářka a ředitelka programu novinářské etiky na univerzitě v americké Santa Claře, nyní zakladatelka a ředitelka iniciativy The Trust Project.
  • 04. 11. 2019