Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

DV TV

Vydavatelé s tvorbou vlastních seriálů skončili

Vydavatelé s tvorbou vlastních seriálů skončili

Video je nákladné a reklama původní hranou produkci nezaplatí, zjistily tuzemské mediální domy. Vracejí se proto k textu a krátkým šotům, a propad reklamy vinou koronaviru to ještě urychlí. Původní video mezitím přechází tam, kde jsou peníze - k internetovým prodejcům.
  • 15. 05. 2020
DV TV buduje vlastní web s předplatným

DV TV buduje vlastní web s předplatným

Vlastní platformu může DV TV stavět díky úvodní investici vybrané od lidí přes Hithit. Vedle toho podle dlouhodobé smlouvy nechá dál Economii monetizovat svá videa vysílaná volně.
  • 11. 05. 2020
Editor DV TV: zčásti zpoplatnit by byl krok vpřed

Editor DV TV: zčásti zpoplatnit by byl krok vpřed

Celkem osm set rozhovorů, sto tisíc diváků denně a v rámci crowdfundingové kampaně dva miliony vybraných korun. Projekt DV TV, český ryze internetový videokanál, jehož hlavními tvářemi jsou bývalí moderátoři České televize Martin Veselovský a Daniela Drtinová, měl v květnu už dva roky. Mediažurnál mluvil s jedním ze zakladatelů Janem Rozkošným.
  • 27. 07. 2016