Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Echo Media

NetMonitor, nebo Google Analytics? Přibývá webů, které nectí jednotnou měnu

NetMonitor, nebo Google Analytics? Přibývá webů, které nectí jednotnou měnu

Sdružení pro internetový rozvoj připravuje vzdělávací materiál o měření návštěvnosti webů. Stále víc nových online médií se totiž propaguje údaji z Google Analytics. Podle sdružení tato metodika není veřejně dostupná a porovnávání výkonů média v oficiálním českém měření NetMonitoru a v Google Analytics je zavádějící.
  • 25. 03. 2015
Balšínek: bez placeného obsahu to nepůjde

Balšínek: bez placeného obsahu to nepůjde

Web Echo24.cz navštíví až 500.000 lidí měsíčně, ale na uživení se z inzerce to nestačí. Podnik Dalibora Balšínka prý zachraňuje tištěný týdeník Echo s 5.100 prodaných výtisků.
  • 26. 01. 2015