Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Echo Media

Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku

Jak postbabišovská média přežila svou první pětiletku

Po vlastnickém vstupu Andreje Babiše do médií si pětice zkušených šéfredaktorů založila vlastní mediální projekty. K nim později přibyl Deník N, stavěný podle slovenského vzoru. Popisujeme, na čem média vzniklá "po Babišovi" stojí a jak se jim v prvních letech dařilo.
  • 03. 03. 2020
NetMonitor, nebo Google Analytics? Přibývá webů, které nectí jednotnou měnu

NetMonitor, nebo Google Analytics? Přibývá webů, které nectí jednotnou měnu

Sdružení pro internetový rozvoj připravuje vzdělávací materiál o měření návštěvnosti webů. Stále víc nových online médií se totiž propaguje údaji z Google Analytics. Podle sdružení tato metodika není veřejně dostupná a porovnávání výkonů média v oficiálním českém měření NetMonitoru a v Google Analytics je zavádějící.
  • 25. 03. 2015
Balšínek: bez placeného obsahu to nepůjde

Balšínek: bez placeného obsahu to nepůjde

Web Echo24.cz navštíví až 500.000 lidí měsíčně, ale na uživení se z inzerce to nestačí. Podnik Dalibora Balšínka prý zachraňuje tištěný týdeník Echo s 5.100 prodaných výtisků.
  • 26. 01. 2015