Etnetera Motion
We create experiences that help businesses drive change and build relationships between brands and people. Stáhnout (XLS)Etnetera Motion je kreativní full-service agentura skupiny Etnetera Group. Technologické zázemí rodiny Etnetera propojuje s kreativní strategií, digitálními trendy a progresivním přístupem. Mezi její specializace patří design a kreativa, brand building, tvorba komunikačních strategií, produkce obsahu, ale i byznysová řešení jako jsou learning development a loajalitní programy. Dlouhodobě spolupracuje s partnery, mezi které patří Škoda Auto, Niva, MSD, Rossmann, Eucerin nebo Hero Czech (Corny, Schwartau).
Momentálně pracuje ve firmě 38 lidí. Mezi současné klienty patří například Škoda Auto, kosmetická společnost Beiersdorf (Nivea, Eucerin, Labello), Pepsi (Toma Natura, Lipton Ice Tea, Rockstar), Stock (Captain Morgan, Amundsen, Božkov), Tchibo (Mazagrande) a Glencore (Lukana).
- Public relations
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Vývoj mobilních aplikací
- Kosmetika
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Alkohol

Gabriela Janyševa a Barbara Kropáčková posílily social media v Etnetera Motion

Michal Bubeníček střídá Václava Peterku v čele Etnetera Motion

Etnetera Motion přebírá digitální kampaně Innogy

Nový spojený kreativní tým Etnetera Motion vede David Böhm

Etnetera Motion a Zaraguza nadlinkovými agenturami pro Škoda Auto

Etnetera Motion posiluje kreativu, obchod i komunikaci

Etnetera Group vyčlenila startupy i svou produkci

Etnetera Motion přebírá online pro Dáme jídlo, posiluje obchod

Komunikaci Etnetera Group vede Gabrielová

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Bylo hlasování o Dvořákově bonusu zákonné? Rozhodnout musí soud, tvrdí Rada ČT
-
Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
-
Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
-
Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil

Český rozhlas Olomouc se přestěhoval do nového sídla v centru města

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Proficio zakládá datovou dceřinou firmu Databy

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

MetroZoom přidává síť digitálních vitrín Max Plus

Česká distribuční zavádí pozici obchodního ředitele, stal se jím Jaroslav Staněk

Digitální marketing pro DoDo v šesti zemích zajistí LCG New Media

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
