Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Fairy Tailors

Jsme Fairy Tailors. Šijeme příběhy značek, které vzbudí zájem, vyvolají emoce a stanou se nevšedním zážitkem. Stáhnout (XLS)
Agenturu Fairy Tailors tvoří Marek Nieslanik, Jan Vašík a Ondřej Tyleček

Agenturu Fairy Tailors vedou Marek Nieslanik, Jan Vašík a Ondřej Tyleček

Vlastnická struktura
Jan Vašík (33,34 %), Marek Nieslanik (33,33 %), Ondřej Vacek Tyleček (33,33 %)
Profil agentury

Značka Fairy Tailors spatřila světlo světa v květnu roku 2013. Od svého počátku jsme se specializovali zejména na social media management a tvorbu obsahu. Počátkem roku 2015 jsme do svého portfolia přidali další ingredienci, kterou byl branding. Od roku 2017 o sobě tvrdíme, že jsme kreativní agenturou, která zvládne v rámci 360° nejen „vymyslet“, ale i „udělat“ kampaně, které prostě fungují – důkazem toho budiž naše stříbrná EFFIE, kterou jsme vyhráli v roce 2018 za kampaň Pátek 13. klienta jménem Sazka.

O tom, co všechno umíme a jak jsme super, nemá cenu více psát – pokud se s námi chcete potkat a popovídat o tom, co bychom pro vás mohli vymyslet anebo udělat, pojďme do toho. Sedíme v Praze, nebo ve Zlíně – ale zajedeme za vámi klidně i jinam.

Rok založení
2013
Pracovníků
12 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Klíčoví klienti
Sazka, Porsche, Teekanne, De'longhi, Národní památkový ústav, ENAPO, Högner, lyžařské středisko St. Anton am Arlberg
„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

Z agentury Fairy Tailors, zprvu zaměřené hlavně na sociální média, se v posledních letech stala plnohodnotná kreativka. A teď pracuje také na vlastním nástroji pro HR. "Pokud se ho letos podaří překlopit do praxe a dopadne dobře i ostrý test s vybraným klientem, zásadně změní oblast náboru," říká Jan Vašík, jeden ze spolumajitelů a manažerů Fairy Tailors.