Fairy Tailors

Jsme Fairy Tailors. Šijeme příběhy značek, které vzbudí zájem, vyvolají emoce a stanou se nevšedním zážitkem. Stáhnout (XLS)
Agenturu Fairy Tailors tvoří Marek Nieslanik, Jan Vašík a Ondřej Tyleček

Agenturu Fairy Tailors vedou Marek Nieslanik, Jan Vašík a Ondřej Tyleček

Vlastnická struktura
Jan Vašík (33,34 %), Marek Nieslanik (33,33 %), Ondřej Vacek Tyleček (33,33 %)
Profil agentury

Značka Fairy Tailors spatřila světlo světa v květnu roku 2013. Od svého počátku jsme se specializovali zejména na social media management a tvorbu obsahu. Počátkem roku 2015 jsme do svého portfolia přidali další ingredienci, kterou byl branding. Od roku 2017 o sobě tvrdíme, že jsme kreativní agenturou, která zvládne v rámci 360° nejen „vymyslet“, ale i „udělat“ kampaně, které prostě fungují – důkazem toho budiž naše stříbrná EFFIE, kterou jsme vyhráli v roce 2018 za kampaň Pátek 13. klienta jménem Sazka.

O tom, co všechno umíme a jak jsme super, nemá cenu více psát – pokud se s námi chcete potkat a popovídat o tom, co bychom pro vás mohli vymyslet anebo udělat, pojďme do toho. Sedíme v Praze, nebo ve Zlíně – ale zajedeme za vámi klidně i jinam.

Rok založení
2013
Pracovníků
17 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
Klíčoví klienti
Sazka, Porsche, Teekanne, De'longhi, Národní památkový ústav, ENAPO, Högner, lyžařské středisko St. Anton am Arlberg
Marek Nieslanik: Za nápadem musíte aktivně jít

Marek Nieslanik: Za nápadem musíte aktivně jít

Kreativní ředitel agentury Fairy Tailors, která se primárně zaměřuje na sociální média, promluvil o kreativitě, leadershipu a kampaních, na které je nejvíc hrdý. "To nejtěžší na kreativním procesu není vymyslet nápad, nýbrž usadit ho do širšího konceptu tak, aby to komunikačně dávalo smysl," říká Marek Nieslanik.
  • 24. 07. 2019
„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

Z agentury Fairy Tailors, zprvu zaměřené hlavně na sociální média, se v posledních letech stala plnohodnotná kreativka. A teď pracuje také na vlastním nástroji pro HR. "Pokud se ho letos podaří překlopit do praxe a dopadne dobře i ostrý test s vybraným klientem, zásadně změní oblast náboru," říká Jan Vašík, jeden ze spolumajitelů a manažerů Fairy Tailors.
  • 13. 05. 2019