Fairy Tailors
Jsme Fairy Tailors. Šijeme příběhy značek, které vzbudí zájem, vyvolají emoce a stanou se nevšedním zážitkem. Stáhnout (XLS)Značka Fairy Tailors spatřila světlo světa v květnu roku 2013. Od svého počátku jsme se specializovali zejména na social media management a tvorbu obsahu. Počátkem roku 2015 jsme do svého portfolia přidali další ingredienci, kterou byl branding. Od roku 2017 o sobě tvrdíme, že jsme kreativní agenturou, která zvládne v rámci 360° nejen „vymyslet“, ale i „udělat“ kampaně, které prostě fungují – důkazem toho budiž naše stříbrná EFFIE, kterou jsme vyhráli v roce 2018 za kampaň Pátek 13. klienta jménem Sazka.
O tom, co všechno umíme a jak jsme super, nemá cenu více psát – pokud se s námi chcete potkat a popovídat o tom, co bychom pro vás mohli vymyslet anebo udělat, pojďme do toho. Sedíme v Praze, nebo ve Zlíně – ale zajedeme za vámi klidně i jinam.
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Social
- TV
- Radio
- Strategické poradenství
- Influencer marketing
- Branding / naming / vizuální identita
- Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu

Poskytovatel půjček Provident v televizním spotu zkoumá opravdový život

5 (+1) marketingových trendů, které nepřežijí rok 2020

Marek Nieslanik: Za nápadem musíte aktivně jít

„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

Globální marketing aneb Ztraceni v kultuře

Když nevíš, co chceš říct, dej tam zvířátko
Pátek 13. nemusí být smolný, připomíná Sazka

Novým ředitelem Rock Radia se stal Ondřej Cikán

Zástupkyní šéfredaktorky Lifee.cz je Kristina Vodičková

Unie vydavatelů a SPIR pracují na kolektivním správci, který bude vybírat peníze od platforem

Vostal do Washingtonu, Dolanský do Londýna... ČT prostřídá pět zpravodajských postů

Chystaný Canal+ Sport představuje tým, jsou v něm Jiří Hošek i Jaromír Bosák

Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros
