FleishmanHillard
Přidat informace o agentuřeCenu Lemur vyhrálo PR ochrany dětí v kybersvětě
Nejvíc cen za PR dostala AMI, pak FleishmanHillard, která brala i hlavní cenu, a Bison & Rose, pak Ogilvy. Výsledky 15. ročníku oborové soutěže se výjimečně vyhlašovaly online.
Zlatého Lemura získal Adison s Onko Unií, za přínos oboru oceněn Pavelka
Na výročních cenách za PR brala nejvíc trofejí Ogilvy, pak Bison & Rose a Ewing, pak AMI.
Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Spory ohledně Moravce a Hynka
Celý Etický panel ČT rezignoval, po sporech s ředitelem Součkem
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Manažeři kanálů se po půl roce ruší
Součkův systém ředitelů ČT1 a ČT2 byl neefektivní, Jiří Kokmotos a Jan Štern končí
Deset příběhů o výchově dětí
ČT natáčí seriál Ratolesti, navazuje na Ochránce
Tým se chystá na expanzi do Evropy
Trade marketing v Košíku přebírá Radek Janata se zkušeností z Billy i Pepsi
Plány vítězů aukce kmitočtů pro DAB+
Sestavíme síť pro celoplošná i regionální digitální rádia, bude-li zájem, říká Play.cz
Sledujte nový rozhovor
Petr Chajda: Spousta marketérů Dentsu v Česku pracuje pro jiné země
Novou tvář získají i prodejny v Česku
Prodejce sportovního zboží Decathlon mění vizuální identitu
Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: Prima rozšíří působení na Slovensku, okolo dalších televizí to tam vře
Internetová televize míří na vysílač