Fragile

Agentura pro digitální marketing Stáhnout (XLS)
Tým agentury Fragile

Tým agentury Fragile

Vlastnická struktura
Daniel Kafka (50 %), Knowlimits Group (50 %)
Profil agentury

Digitální agentura Fragile se specializuje na tvorbu komplexních brandových, výkonnostních, video kampaní, integrovaných kampaní včetně televize a social media kampaní spojených s vysokou přidanou hodnotou kreativity a konzultací. Mezi jejich klienty patří střední a větší firmy z Česka i zahraničí. Na trhu je od roku 2007 a obrat za rok 2020 dosáhl 160 milionů Kč.

Rok založení
2007
Pracovníků
55 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Radim Pelánek
Obor činnosti
  • Digital
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Integrované kampaně
  • Video
  • Mediální plánování
  • Search engine optimization (SEO)
  • Foto / postprodukce
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Alkohol
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Zdravotnictví
  • Potravinářství
  • Móda
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
160 000 000 Kč
Klíčoví klienti
České dráhy, Hartmann Rico, Heineken, innogy, Johnson & Johnson, Jan Becher Pernod Ricard, Karlovy Vary, KIA, LMC, RAVAK, Sephora, Vermont, Zaplo, Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR
Ocenění
  • 3. místo v soutěži Effie Awards Czech Republic v kategorii Ostatní služby, Jobs.cz - Chodíte do práce s radostí?, 2016
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Cestovní ruch a dopravní služby, CK Neckermann - Performance kampaně Q1/2018, 2018
  • 2. místo v soutěži IEA v kategorii Sociální sítě, Oxford sešity - Jak aktivační kampaní vyprodat sklad, 2018
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Social media a 1. místo v kategorii Spotřební zboží a služby B2C, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 1. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Výkonnostní kampaně, InterSport - Zvýšení prodeje jízdních kol z online do offline prostředí, 2019
  • 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Instagram, COTY - Insta DRI - piknik se Sally Hansen, 2019
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Nejefektivnější agentura
  • 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • Ocenění jako Nejlepší jednotná kampaň v rámci soutěže v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2020/2021
Součástí sítě
Knowlimits Group
Členství v organizacích
  • Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
  • BlueAlliance
  • CEEDA
Certifikace
  • Google Partner: Search Advertising
  • Google Partner: Mobile Advertising
  • Google Partner: Video Advertising
  • Google Partner: Shopping Advertising
  • Google Partner: Display Advertising
  • Certifikovaná agentura Sklik.cz
  • Klíčový Google Partner
  • Google Guru pro exportní kampaně
  • Sklik certifikovaná agentura
  • Facebook Business Partner
  • Adform Partner
  • Mergado certifikovaná agentura
  • Heureka Partner
HypeAuditor s Fragile zmapovali český trh influencerů

HypeAuditor s Fragile zmapovali český trh influencerů

Unikátní studie mapuje český influencer marketing. Na tvorbě spolupracoval HypeAuditor s digitální agenturou Fragile a výsledky reflektují spolupráci značek s influencery různých velikostí publika na území Česka. Může se vám hodit při tvorbě vlastní online strategie.
  • 15. 10. 2020
HR v době korony: jak se změnil nábor i komunikace se zaměstnanci

HR v době korony: jak se změnil nábor i komunikace se zaměstnanci

Agentura Fragile i přes karanténu přijímala nové lidi. Ti se snažili vyniknout víc než dřív. Místo životopisů jsme dostali třeba i soutěžní hru Zaměstnej Týnu. Kromě kvalitních lidí jsme ale vyhráli i v komunikaci ke stávajícím zaměstnancům a v udržení firemní pohody.
  • 17. 08. 2020