Fragile

Agentura pro digitální marketing Stáhnout (XLS)
Agentura Fragile

Agentura Fragile

Vlastnická struktura
Knowlimits Group (100 %)
Profil agentury

Digitální agentura Fragile se specializuje na tvorbu komplexních brandových, výkonnostních, video kampaní, integrovaných kampaní včetně televize a social media kampaní spojených s vysokou přidanou hodnotou kreativity a konzultací. Mezi jejich klienty patří střední a větší firmy z Česka i zahraničí. Na trhu je od roku 2007.

Rok založení
2007
Pracovníků
90 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Strategické poradenství
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • E-commerce
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Integrované kampaně
  • Video
  • Mediální plánování
  • Datová analytika / práce s daty / automatizace marketingu
  • Search engine optimization (SEO)
  • Foto / postprodukce
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Alkohol
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Zdravotnictví
  • Potravinářství
  • Móda
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
298 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Alef, Boehringer Ingelheim, České dráhy, Fashion Arena Prague Outlet, Innogy, Johnson & Johnson, Kia, Marimex, Maspex, MGA, Novartis, Pneumatiky.cz, Ravak, Sarantis, Sephora, Stellantis, Storck, Vermont, Vileda, Wormelen, Zaplo
Ocenění
  • 1. místo v soutěži Agentura roku v kategorii Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů, 2023 + umístění na shortlistu v kategorii Nejlepší místo, kde pracovat
  • 2. místo v soutěži IMPACT Awards v kategorii Integrated, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2023
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Brandová kampaň, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2022
  • 1. místo v soutěži IMC Czech Awards v kategorii Sociální média a brandový obsah, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2022
  • 2. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Videoreklama, innogy - akviziční kampaň, 2022
  • 2. místo v soutěži IEA v kategorii Energetika a průmyslové firmy, innogy - akviziční kampaň, 2022
  • 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Výkonnostní kampaň, innogy - akviziční kampaň, 2022
  • 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Videoreklama, Bel - I malá vatová tyčinka dokáže velké věci, 2022
  • 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Výkonnostní kampaň, Ovečkárna - Zeptejte se oveček, 2022
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Brandová kampaň, innogy - akviziční kampaň, 2022
  • 2. a 3. místo v soutěži Young Lions v kategorii Digital, 2022
  • ocenění Top Rated v soutěži Zlatý středník v kategorii Integrovaná kampaň, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2022
  • 1. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Obsahový marketing, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • 3. místo v soutěži IMC Czech Awards v kategorii Sociální média a brandový obsah, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • ocenění jako Nejlepší jednotná kampaň v rámci soutěže Velká cena cestovního ruchu 2020/2021
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Social media a 1. místo v kategorii Spotřební zboží a služby B2C, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 1. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Nejefektivnější agentura 2019
  • 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Výkonnostní kampaně, Intersport - Zvýšení prodeje jízdních kol z online do offline prostředí, 2019
  • 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Instagram, COTY - Insta DRI - piknik se Sally Hansen, 2019
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Cestovní ruch a dopravní služby, CK Neckermann - Performance kampaně Q1/2018, 2018
  • 2. místo v soutěži IEA v kategorii Sociální sítě, Oxford sešity - Jak aktivační kampaní vyprodat sklad, 2018
  • 3. místo v soutěži Effie Awards Czech Republic v kategorii Ostatní služby, Jobs.cz - Chodíte do práce s radostí?, 2016
Součástí sítě
Knowlimits Group
Členství v organizacích
  • Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
  • BlueAlliance
  • CEEDA
Certifikace
  • Google Partner: Search Advertising
  • Google Partner: Mobile Advertising
  • Google Partner: Video Advertising
  • Google Partner: Shopping Advertising
  • Google Partner: Display Advertising
  • Certifikovaná agentura Sklik.cz
  • Klíčový Google Partner
  • Google Guru pro exportní kampaně
  • Sklik certifikovaná agentura
  • Facebook Business Partner
  • Adform Partner
  • Mergado certifikovaná agentura
  • Heureka Partner
  • Meta Business Partner
  • Partner PPC Bee
  • Microsoft Advertising Partner
Generace Z očima marketingu

Generace Z očima marketingu

Co by se měly značky naučit od internetové generace? V agentuře Fragile jsme se na Gen Z podívali pěkně zblízka.
  • 08. 06. 2023