Fragile

Agentura pro digitální marketing Stáhnout (XLS)
Tým agentury Fragile

Tým agentury Fragile

Vlastnická struktura
Knowlimits Group (100 %)
Profil agentury

Digitální agentura Fragile se specializuje na tvorbu komplexních brandových, výkonnostních, video kampaní, integrovaných kampaní včetně televize a social media kampaní spojených s vysokou přidanou hodnotou kreativity a konzultací. Mezi jejich klienty patří střední a větší firmy z Česka i zahraničí. Na trhu je od roku 2007 a obrat za rok 2020 dosáhl 160 milionů Kč.

Rok založení
2007
Pracovníků
60 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • Branding / naming / vizuální identita
  • Integrované kampaně
  • Video
  • Mediální plánování
  • Search engine optimization (SEO)
  • Foto / postprodukce
  • Výkonnostní marketing / PPC
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Alkohol
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Zdravotnictví
  • Potravinářství
  • Móda
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
160 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Albert, České dráhy, Ecco, Fashion Arena Prague Outlet, Hartmann Rico, Innogy, Johnson & Johnson, Jan Becher Pernod Ricard, Karlovy Vary, KIA, LMC, Marimex, Maspex, Ovečkárna, Pilot Pen, Ravak, sanaplasma, Sarantis, Sephora, Strv, Vermont, Zapf Creation, Zaplo
Ocenění
  • 3. místo v soutěži Effie Awards Czech Republic v kategorii Ostatní služby, Jobs.cz - Chodíte do práce s radostí?, 2016
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Cestovní ruch a dopravní služby, CK Neckermann - Performance kampaně Q1/2018, 2018
  • 2. místo v soutěži IEA v kategorii Sociální sítě, Oxford sešity - Jak aktivační kampaní vyprodat sklad, 2018
  • 1. místo v soutěži IEA v kategorii Social media a 1. místo v kategorii Spotřební zboží a služby B2C, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 1. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Výkonnostní kampaně, Intersport - Zvýšení prodeje jízdních kol z online do offline prostředí, 2019
  • 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Instagram, COTY - Insta DRI - piknik se Sally Hansen, 2019
  • 3. místo v soutěži IEA v kategorii Nejefektivnější agentura 2019
  • 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • ocenění jako Nejlepší jednotná kampaň v rámci soutěže Velká cena cestovního ruchu 2020/2021
  • 3. místo v soutěži IMC Czech Awards v kategorii Sociální média a brandový obsah, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • 1. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Obsahový marketing, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
  • 2. a 3. místo v soutěži Young Lions v kategorii Digital, 2022
Součástí sítě
Knowlimits Group
Členství v organizacích
  • Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
  • BlueAlliance
  • CEEDA
Certifikace
  • Google Partner: Search Advertising
  • Google Partner: Mobile Advertising
  • Google Partner: Video Advertising
  • Google Partner: Shopping Advertising
  • Google Partner: Display Advertising
  • Certifikovaná agentura Sklik.cz
  • Klíčový Google Partner
  • Google Guru pro exportní kampaně
  • Sklik certifikovaná agentura
  • Facebook Business Partner
  • Adform Partner
  • Mergado certifikovaná agentura
  • Heureka Partner
HypeAuditor s Fragile zmapovali český trh influencerů

HypeAuditor s Fragile zmapovali český trh influencerů

Unikátní studie mapuje český influencer marketing. Na tvorbě spolupracoval HypeAuditor s digitální agenturou Fragile a výsledky reflektují spolupráci značek s influencery různých velikostí publika na území Česka. Může se vám hodit při tvorbě vlastní online strategie.
  • 15. 10. 2020