Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Fragile

Agentura pro digitální marketing Stáhnout (XLS)
Tým agentury Fragile

Tým agentury Fragile

Vlastnická struktura
Daniel Kafka (50 %), Knowlimits Group (50 %)
Profil agentury

Digitální agentura Fragile se specializuje na tvorbu komplexních brandových, výkonnostních, video kampaní, integrovaných kampaní včetně televize a social media kampaní spojených s vysokou přidanou hodnotou kreativity a konzultací. Mezi jejich klienty patří střední a větší firmy z Česka i zahraničí. Na trhu je už 13 let a obrat za rok 2019 dosáhl 160 milionů Kč.

Rok založení
2007
Pracovníků
43 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Influencer marketing
  • Integrované kampaně
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Finance
  • Cestovní ruch
  • Zdravotnictví
  • Potravinářství
Obrat za poslední rok
160 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Coty, Emco, Hartmann Rico, Johnson & Johnson, Jan Becher Pernod Ricard, LMC (Jobs.cz, Práce.cz, Seduo.cz), Sephora, Zaplo, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
Ocenění
  • 1. místo v soutěži EIA - Performance kampaně, CK Neckermann Q1, 2018
  • 2. místo v soutěži IEA - Aktivační kampaní Oxford, Jak vyprodat sklad, 2018
  • 3. místo v soutěži Effie Awards Czech Republic - Jarní kampaň pro Jobs.cz, Chodíte do práce s radostí?, 2016
Součástí sítě
Etnetera Group
Členství v organizacích
  • Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
  • BlueAlliance
Certifikace
  • Google Partner: Search Advertising
  • Google Partner: Mobile Advertising
  • Google Partner: Video Advertising
  • Google Partner: Shopping Advertising
  • Google Partner: Display Advertising
  • Certifikovaná agentura Sklik.cz
  • Klíčový Google Partner
  • Google Guru pro exportní kampaně
HR v době korony: jak se změnil nábor i komunikace se zaměstnanci

HR v době korony: jak se změnil nábor i komunikace se zaměstnanci

Agentura Fragile i přes karanténu přijímala nové lidi. Ti se snažili vyniknout víc než dřív. Místo životopisů jsme dostali třeba i soutěžní hru Zaměstnej Týnu. Kromě kvalitních lidí jsme ale vyhráli i v komunikaci ke stávajícím zaměstnancům a v udržení firemní pohody.
  • 17. 08. 2020