Vlastnická struktura
Knowlimits Group (100 %)
Profil agentury
Digitální agentura Fragile se specializuje na tvorbu komplexních brandových, výkonnostních, video kampaní, integrovaných kampaní včetně televize a social media kampaní spojených s vysokou přidanou hodnotou kreativity a konzultací. Mezi jejich klienty patří střední a větší firmy z Česka i zahraničí. Na trhu je od roku 2007 a obrat za rok 2020 dosáhl 160 milionů Kč.
Rok založení
2007
Pracovníků
70 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Provozní ředitelka
Obor činnosti
- Digital
- Outdoor
- Produkce
- Social
- TV
- Influencer marketing
- Content marketing
- Branding / naming / vizuální identita
- Integrované kampaně
- Video
- Mediální plánování
- Search engine optimization (SEO)
- Foto / postprodukce
- Výkonnostní marketing / PPC
- Kreativa
Specializace dle sektoru
- Kosmetika
- Automobilky
- Rychloobrátkové zboží
- Alkohol
- Spotřební elektronika
- Finance
- Cestovní ruch
- Zdravotnictví
- Potravinářství
- Móda
- Energetika
- Služby
Obrat za poslední rok
160 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Albert, České dráhy, Ecco, Fashion Arena Prague Outlet, Innogy, Johnson & Johnson, Karlovy Vary, KIA, LMC, Marimex, Maspex, Novartis, Ovečkárna, Pilot Pen, Ravak, Sanaplasma, Sarantis, Sephora, Stellantis, Strv, Vermont, Zapf Creation, Zaplo
Ocenění
- 1. místo v soutěži IEA v kategorii Brandová kampaň, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2022
- 1. místo v soutěži IMC Czech Awards v kategorii Sociální média a brandový obsah, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2022
- 2. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Videoreklama, innogy - akviziční kampaň
- 2. místo v soutěži IEA v kategorii Energetika a průmyslové firmy, innogy - akviziční kampaň
- 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Výkonnostní kampaň, innogy - akviziční kampaň
- 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Videoreklama, Bel - I malá vatová tyčinka dokáže velké věci
- 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Výkonnostní kampaň, Ovečkárna - Zeptejte se oveček
- 3. místo v soutěži IEA v kategorii Brandová kampaň, innogy - akviziční kampaň
- 2. a 3. místo v soutěži Young Lions v kategorii Digital, 2022
- ocenění Top Rated v soutěži Zlatý středník v kategorii Integrovaná kampaň, Pilot Pen - Napiš, vymaž, přepiš, 2022
- 1. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Obsahový marketing, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
- 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
- 3. místo v soutěži IMC Czech Awards v kategorii Sociální média a brandový obsah, Listerine - Najdi svůj typ, 2021
- ocenění jako Nejlepší jednotná kampaň v rámci soutěže Velká cena cestovního ruchu 2020/2021
- 1. místo v soutěži IEA v kategorii Social media a 1. místo v kategorii Spotřební zboží a služby B2C, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
- 1. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
- 3. místo v soutěži IEA v kategorii Nejefektivnější agentura 2019
- 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Social media kampaň, Pilot Pen - Pilot G-2 - zjisti, jaká jsi osobnost, 2019
- 3. místo v soutěži IEA v kategorii Výkonnostní kampaně, Intersport - Zvýšení prodeje jízdních kol z online do offline prostředí, 2019
- 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Instagram, COTY - Insta DRI - piknik se Sally Hansen, 2019
- 1. místo v soutěži IEA v kategorii Cestovní ruch a dopravní služby, CK Neckermann - Performance kampaně Q1/2018, 2018
- 2. místo v soutěži IEA v kategorii Sociální sítě, Oxford sešity - Jak aktivační kampaní vyprodat sklad, 2018
- 3. místo v soutěži Effie Awards Czech Republic v kategorii Ostatní služby, Jobs.cz - Chodíte do práce s radostí?, 2016
Součástí sítě
Knowlimits Group
Členství v organizacích
- Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
- BlueAlliance
- CEEDA
Certifikace
- Google Partner: Search Advertising
- Google Partner: Mobile Advertising
- Google Partner: Video Advertising
- Google Partner: Shopping Advertising
- Google Partner: Display Advertising
- Certifikovaná agentura Sklik.cz
- Klíčový Google Partner
- Google Guru pro exportní kampaně
- Sklik certifikovaná agentura
- Facebook Business Partner
- Adform Partner
- Mergado certifikovaná agentura
- Heureka Partner

Fragile slaví úspěchy v soutěži Internet Effectiveness Awards
Agentura vyhrála dvě první místa, jedno třetí a zařadila se mezi nejefektivnější soutěžící.

Řízení Fragile přebírá Pelánek, Kafka bude stratég
Nový ředitel agentury Radim Pelánek přichází z H&M, klienta, pro nějž agentura pracovala.

Pilot poprvé zacílil na vysokoškoláky, aby se stal hlavním perem studentů univerzit
Distributor psacích potřeb oslovil starší cílovou skupinu přes web a sítě osobnostními testy.

Jak školačkám prodat sešity v létě? Na Instagramu
Instagramopis, Krasopsaní, Beautylogie, DIY výtvarka. Agentura Fragile v případové studii popisuje, jak na populární sociální síti "letní školou" účinně zpropagovala sešity Oxford.

Kolik nás letos sledovalo kandidáty
Nejsledovanější prezidentskou debatu měla Nova, nejsledovanější duel pak ČT

Nastupuje dámský tandem
Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Kvůli webovým aplikacím
Vydavatel Forbesu investuje do maďarských vývojářů

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Mrkněte na fotky z natáčení
Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků

Přestup po dvou a půl letech
Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Přišli obchodníci z CNC a z Médey
Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová

Od 25. ledna na Voyu, za týden na Nově
Startuje druhá řada televizní reality show Survivor

Sněmovna doháněla mediální resty
Poslanci schválili starší výročky Českého rozhlasu a ČTK, ke zprávě o ČT za rok 2020 se nedostali

Do čela nového týmu pro social media