Geometry

Od roku 2021 je součástí VMLY&R Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Berkeley Square Holding (100 %)
Profil agentury

Geometry přináší pro své klienty a jejich značky kreativní řešení s fokusem na obchodní výsledky. Vnímáme klientské potřeby a umíme rychle a flexibilně reagovat na dílčí i komplexní požadavky. Díky propojení odborných znalostí z retailu, experiential marketingu, designu a inovací jsme úspěšně aktivovali přes 1.000 projektů na 15 trzích střední a východní Evropy. Vše s cílem efektivně zúročit nasbírané schopnosti a umístit je do reálného a relevantního prostředí.

Living Commerce je námi vytvořená platforma, která nám pomáhá pochopit, jak se lidé chovají a kdy a proč nakupují. Díky tomu jsme schopni vytvářet nové poutavé obchodní zážitky, které zkvalitňují lidem život a vedou ke konverzi všude tam, kde se život protíná s obchodem.

Geometry je globální agentura s 65 kancelářemi na 40 trzích světa. V Česku působíme již od roku 1998. Jsme součástí skupiny WPP, světového lídra v oblasti marketingu a komunikace.

Rok založení
1998
Pracovníků
135 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Kreativní ředitel/ka
Obor činnosti
  • Digital
  • Print
  • Outdoor
  • Produkce
  • Social
  • TV
  • Radio
  • Influencer marketing
  • E-commerce
  • Eventy
  • Kreativa
Specializace dle sektoru
  • Kosmetika
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Nábytek
  • Spotřební elektronika
  • Finance
  • Zdravotnictví
  • Maloobchod
  • Móda
  • Sport
  • Farmacie
  • Neziskový sektor / charita
  • Energetika
  • Služby
Obrat za poslední rok
451 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Česká spořitelna, Asahi Breweries, Innogy, British American Tobacco, Orlen Unipetrol, Mondelez, Adidas, Danone, Volvo, Alphega Pharmacy, DeLonghi, 2N, Kenwood, Metsa, Vinicola, Galerie Fénix, Člověk v tísni, Run Tour (vlastní platforma)
Ocenění
  • STŘÍBRO: Cannes Lions 2018 (Digital Craft, Innovative Use of Technology)
  • BRONZ: Cannes Lions 2018 (Digital Craft, Technological Achievement)
  • BRONZ: Cannes Lions 2018 (Innovation, Technological Development)
  • BRONZ: Cannes Lions 2018 (Innovation, Health & Wellness Tech)
  • STŘÍBRO: One Show 2019 (Craft – Innovation in Digital Craft)
  • STŘÍBRO: Clio Awards 2018 (Sports, Events/Experiential)
  • STŘÍBRO: Clio Awards 2018 (Sports, Medium innovation)
  • ZLATO: Effie 2018 (CZ, Small Budget)
  • ZLATO: Golden Hammer 2017 (Promo&Activation)
  • STŘÍBRO: Golden Hammer 2017 (Media)
  • BRONZ: Golden Hammer 2017 (Outdoor)
  • BRONZ: Golden Drum 2017 (Promo&Activation)
  • ZLATO: IMC European Awards 2019 (Innovative idea)
  • ZLATO: IMC European Awards 2019 (Non-profit Marketing)
  • STŘÍBRO: IMC European Awards 2019 (Innovative idea)
  • BRONZ: IMC European Awards 2019 (Low budget campaign)
  • ZLATO: IMC European Awards 2017 (Innovative idea or Concept)
  • STŘÍBRO: IMC European Awards 2017 (Product Launch / Trial Campaigns)
  • STŘÍBRO: IMC European Awards 2017 (Charity / Non-profit Marketing)
  • STŘÍBRO: IMC European Awards 2017 (Small Budget)
  • GRAND PRIX: Czech PR awards APRA 2018 (Absolute Winner)
  • ZLATO: Czech PR awards APRA 2018 (Technology, IT)
  • ZLATO: Czech PR awards APRA 2018 (Events)
  • STŘÍBRO: Czech PR awards APRA 2018 (Cross-border projects)
  • BRONZ: Czech PR awards APRA 2018 (Social Responsibility and Philanthropy)
  • ZLATO: IMC Czech Awards 2018 (Innovative idea)
  • STŘÍBRO: IMC Czech Awards 2018 (Low budget campaign)
  • ZLATO: IMC Czech Awards 2017 (Retail)
Součástí sítě
WPP
Členství v organizacích
  • AKA