Grayling

Creating Advantage Stáhnout (XLS)
Vlastnická struktura
Accordience Group (100 %)
Profil agentury

Grayling Czech Republic vznikl jako přímý nástupce mezinárodní agentury Mmd, která otevřela svou českou pobočku v Praze v roce 1993. Na konci října 2006 došlo k akvizici Mmd skupinou Huntsworth plc. Od té doby fungovala jako nezávislá dceřiná společnost, než se v lednu 2010 stala součástí Graylingu. Nyní je Grayling součástí mateřské sítě agentur Accordience.

Rok založení
1993
Pracovníků
20 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Public affairs
Specializace dle sektoru
  • Automobilky
  • Rychloobrátkové zboží
  • Finance
  • Zdravotnictví
  • Potravinářství
  • Móda
  • Strojírenství
  • Energetika
  • Kurýrní služby
  • Obalová technika
  • Logistika
Obrat za poslední rok
40 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Albert, Amazon, AstraZeneca, Backbase, Bolt, Dassault Systèmes, Déhora, Diageo, Foxconn, GE Healthcare, Hartmann – Rico, Herbalife, Jaguar Land Rover, KHNP, McDonald’s, Primark, Tetra Pak, Visa, XTB
Ocenění
  • Česká cena za PR/Lemur 2022 - 1. místo v kategorii Spotřební zboží
Součástí sítě
Grayling Accordience
Členství v organizacích
  • APRA
  • Hospodářská komora ČR
  • Americká obchodní komora v ČR
  • Asociace public affairs agentur (APAA)