Hero & Outlaw

Exceed your realistic expectations. Stáhnout (XLS)
Profil agentury
Communications, Crisis Communications, Customer Experience, Cross-sell, Up-sell, Digital Influence, Foundations & Philanthropy, Litigation, Regulation, Investigation. And anything else.
Rok založení
2018
Pracovníků
16 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
Obrat za poslední rok
33 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Akeso, Vodafone Czech Republic, Česká asociace pojišťoven, CTP Invest, Notino, Sapeli, MTX Group, Česká rada pro šetrné budovy
Aleš Brichta: „McCann vytvořil devadesátiminutový reklamní blok, vybralo si ho i HBO“

Aleš Brichta: „McCann vytvořil devadesátiminutový reklamní blok, vybralo si ho i HBO“

"Zpoždění se bere jako společenský poklesek a jsme nuceni k neustálému spěchu. Proto jsme čas a boj s ním zvolili jako hlavní téma nejen dokumentu, ale celé kampaně," shrnuje Aleš Brichta, creative director McCann Prague a kreativní lídr celého komunikačního projektu prevence bezpečného řízení vozidel 13 minut, který letos zahrnul i ČT a HBO.
  • 23. 09. 2021