Hero & Outlaw

We succeeded in winning over 30 % of the market. And our product was not Coca-Cola™ Stáhnout (XLS)
Profil agentury

We have worked for 5 out of the Forbes top 10 Czech business leaders. And for 3 out of the top 10 Czech companies. We have mastered FMCG, beauty, energy, public, private equity, transportation, real estate, healthcare and finance.

Rok založení
2018
Pracovníků
14 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
Obrat za poslední rok
20 800 000 Kč
Klíčoví klienti
Akeso, Vodafone Czech Republic, Česká asociace pojišťoven, CTP Invest, Notino, Sapeli, MTX Group, Česká rada pro šetrné budovy
„McCann vytvořil devadesátiminutový reklamní blok, vybralo si ho i HBO“

„McCann vytvořil devadesátiminutový reklamní blok, vybralo si ho i HBO“

"Zpoždění se bere jako společenský poklesek a jsme nuceni k neustálému spěchu. Proto jsme čas a boj s ním zvolili jako hlavní téma nejen dokumentu, ale celé kampaně," shrnuje Aleš Brichta, creative director McCann Prague a kreativní lídr celého komunikačního projektu prevence bezpečného řízení vozidel 13 minut, který letos zahrnul i ČT a HBO.
  • 23. 09. 2021