Hero & Outlaw

Exceed your realistic expectations. Stáhnout (XLS)
Profil agentury
Communications, Crisis Communications, Customer Experience, Cross-sell, Up-sell, Digital Influence, Foundations & Philanthropy, Litigation, Regulation, Investigation. And anything else.
Rok založení
2018
Pracovníků
20 (jde o počet deklarovaný agenturou)
Generální ředitel/ka
Obor činnosti
  • Public relations
  • Social
  • Strategické poradenství
  • Content marketing
  • Integrované kampaně
Obrat za poslední rok
33 000 000 Kč
Klíčoví klienti
Notino, Česká asociace pojišťoven, Sapeli, MTX Group, Česká rada pro šetrné budovy, SUAS Group, Accolade, Solek Holding, IBG Česko, Sekyra Group, Nadace Sirius
Ocenění
  • stříbrný lev z Cannes Lions 2022 - kategorie PR
  • zlatá Effie 
  • zlatý Louskáček
  • Zlatý středník - Grand Prix
  • Fénix Content Marketing - zlato za obsahovou strategii
  • stříbrný Lemur 2022
Aleš Brichta: „McCann vytvořil devadesátiminutový reklamní blok, vybralo si ho i HBO“

Aleš Brichta: „McCann vytvořil devadesátiminutový reklamní blok, vybralo si ho i HBO“

"Zpoždění se bere jako společenský poklesek a jsme nuceni k neustálému spěchu. Proto jsme čas a boj s ním zvolili jako hlavní téma nejen dokumentu, ale celé kampaně," shrnuje Aleš Brichta, creative director McCann Prague a kreativní lídr celého komunikačního projektu prevence bezpečného řízení vozidel 13 minut, který letos zahrnul i ČT a HBO.
  • 23. 09. 2021