Hlasy oboru

Neždímejte zákazníky, vytěžte raději maximálně svá data!

Neždímejte zákazníky, vytěžte raději maximálně svá data!

Boom sociálních sítí vytvořil trh o velikosti poloviny světové populace. Miliardy potenciálních zákazníků mění rozhodnutí jedním klikem. Cesta k získání a udržení jejich přízně vede přes uživatelský zážitek. Zjistěte, jak s využitím řešení Microsoft Dynamics 365 Marketing a Customer Insights dokonale využít zákaznická data, zefektivnit komunikaci a vytvářet personalizované nabídky.
  • 09. 03. 2023
Na měření a řízení udržitelnosti skrze „zelené GDPR“ není řada firem v ČR připravená

Na měření a řízení udržitelnosti skrze „zelené GDPR“ není řada firem v ČR připravená

Směrnice CSRD, která pro ty největší firmy vstupuje v platnost už v příštím roce, je pro řadu společností stále velkou neznámou. Vlastní strategii pro udržitelnost má podle Svazu průmyslu a dopravy 63 % firem, CSRD se však týká i dalších oblastí odpovědného podnikání, na kterou řada společností dosud nebrala zřetel a ke kterým nemají potřebná data. Komunikační agentura DFMG proto spustila několik projektů, které mají firmám pomoci zorientovat se ve složité problematice nefinančního reportování a ESG.
  • 04. 03. 2023