Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Hlasy oboru

5 tipů, jak nastartovat úspěšný firemní podcast

5 tipů, jak nastartovat úspěšný firemní podcast

Podcasty zajímají čím dál víc posluchačů. Mezi ostatními firemními médií kraluje hloubkou a množstvím pozornosti, které mu posluchač věnuje. Pokud tedy chcete měnit povědomí o své značce, produktu nebo oboru v porozumění, formát podcastu je pro vás to pravé. Přečtěte si, k čemu se vlastní audio pořad hodí a hlavně - jak ho hladce rozjet.
  • 31. 03. 2020
Jak dělat marketing v době koronaviru a jak vyjít z krize posíleni

Jak dělat marketing v době koronaviru a jak vyjít z krize posíleni

Hloubka a délka ekonomické krize způsobené pandemií koronaviru bude mít vliv nejen na náš způsob života, ale také na budoucnost mnoha firem a značek. A jak tomu za krize bývá, pro jedny je to katastrofa a pro druhé příležitost. V agentuře MarketUp připravujeme na možné scénáře sebe i klienty. Jaký dopad měla zatím koronavirová krize na naše klientské portfolio? A jak mohou firmy jednat, aby složitou dobu přežily a vyšly z ní naopak posíleny?
  • 21. 03. 2020
Lesk a bída českého online marketingu

Lesk a bída českého online marketingu

Automatizace, brand safety, vizibilita reklamních formátů, využívání dat v kampaních. To je jen několik témat posledních let, která nešlo ignorovat. Jak se s nimi vypořádal český trh?
  • 17. 03. 2020