Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Hlasy oboru

PR Brunch: Customer journey

PR Brunch: Customer journey

Čtrnáctý PR Brunch přinese návody, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a udělat z nich vaše zákazníky.
  • 20. 05. 2020
Co pandemie covid-19 vezme a přinese firmám

Co pandemie covid-19 vezme a přinese firmám

"Je nutné komunikaci v krizi nepřerušit – naopak! Je nutné reagovat na právě probíhající situaci, aby značka neztratila pro zákazníka relevantnost," argumentuje šéf Wundermanu.
  • 23. 04. 2020
„Pandemie? Paradoxně skvělá příležitost pro event marketing“

„Pandemie? Paradoxně skvělá příležitost pro event marketing“

Event marketing, jedna z nejdůležitějších komunikačních disciplín, která podporuje a spojuje společnost, utrpěla kvůli pandemii koronaviru obrovský zásah. Zrušené byly jak nejvýznamnější světové veletrhy o desítkách tisíc účastníků, tak i komorní svatby. Prozatím to vypadá, že se léto 2020 bude muset obejít například bez open air festivalů. I přes stále převažující obavy z výskytu většího množství lidí na jednom místě však existuje světlo na konci tunelu. Tak to vidí Marek Vocel, producent a významná osobnost české eventové scény, která přichází s iniciativou na vzkříšení event marketingu Nocovid. Together again.
  • 22. 04. 2020
„Mnozí se naučí pracovat jinak, komplikovat si práci je zbytečně drahé“

„Mnozí se naučí pracovat jinak, komplikovat si práci je zbytečně drahé“

"Díky pandemii se mnoho firem změní. Budou fungovat jinak, budou více střežit své hodnoty. Zejména čas svých lidí a budou pečlivě rozmýšlet, do jaké práce a jak efektivně je investován," míní Libor Černý, šéf firmy, která poskytuje agenturám cloudový systém Teamogy specializovaný na jejich každodenní práci, řízení a komunikaci.
  • 21. 04. 2020
Jak mohou firmy přežít pandemii? Díky těmto 3+1 metodám UX

Jak mohou firmy přežít pandemii? Díky těmto 3+1 metodám UX

Ještě nedávno byly online kanály jednou z končetin, teď jsou srdcem i mozkem firem, životně důležitým orgánem pro přežití a další růst. Proto je klíčové řešit, jak zlepšit nebo rychle vyvinout online služby, které vás udrží nad vodou, píše Jan Ambrož z Wundermanu.
  • 09. 04. 2020