Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Hlasy oboru

„Voda pro nás není módní téma“

„Voda pro nás není módní téma“

Ani po čtrnácti letech Radegast neuhne ze svého konceptu Život je hořký. Bohudík. Nově však mezi českými pivovary zvedl v komunikaci téma šetření s vodou, říká v rozhovoru Marek Grabovský, zodpovědný v Plzeňském Prazdroji za tuto značku.
„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

„Nenavrhujeme strategie, které bychom sami nekoupili“

Z agentury Fairy Tailors, zprvu zaměřené hlavně na sociální média, se v posledních letech stala plnohodnotná kreativka. A teď pracuje také na vlastním nástroji pro HR. "Pokud se ho letos podaří překlopit do praxe a dopadne dobře i ostrý test s vybraným klientem, zásadně změní oblast náboru," říká Jan Vašík, jeden ze spolumajitelů a manažerů Fairy Tailors.
Agentura Scholz & Friends slaví 10 let na trhu

Agentura Scholz & Friends slaví 10 let na trhu

Deset let existence na reklamním trhu není jen tak. Právě tohle významné výročí letos oslavuje agentura Scholz & Friends a při této příležitosti jsme vyzpovídali její tři nejdůležitější představitele. Ředitele a jednoho ze dvou zakladatelů Tomáše Kopečného, client servis directorku Barboru Hájkovou a kreativního ředitele Mikyho Karase.
Dobré zprávy pro fake news

Dobré zprávy pro fake news

Facebook má už skoro 2,3 miliardy uživatelů a dezinformační nákaza, která se jím šíří, se stává globální hrozbou. Firma prohlašuje, že proti nenávistným a lživým stránkám poslední dobou výrazně přitvrdila. V C3 Newsroom jsme proto provedli analýzu, jak se v poslední době daří konspiračním webům na českém Facebooku ve srovnání se seriózními médii. Nebudete věřit, co se stalo potom!